سرخس به استقبال بهار رفت
سرخس به استقبال بهار رفت
شهردار سرخس گفت: با کاشت صدها هزار گل فصلی در سطح شهر سرخس به استقبال بهار رفتیم.

احمد صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس اظهار کرد: عملیات کاشت صدها هزار گل فصلی در سطح شهر سرخس توسط واحد فضای سبز شهرداری به‌منظور استقبال از بهار صورت گرفت.

شهردار سرخس خاطرنشان کرد: در جلسات متعددی که برای استقبال از بهار برگزار شد، تأکید بر زیباسازی محیط شهری با کاشت انواع ‌گل فصلی که در ارتقای سلامت روحی شهروندان تأثیر بسزایی دارد را متذکر شدیم.

وی ترمیم و لکه‌گیری معابر، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی ترافیکی شهر، راه‌اندازی آب‌نماها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، کاشت نهال و گل در سطح شهر، رنگ‌آمیزی نیمکت و وسایل بازی و ورزشی در پارک‌ها، افزایش روشنایی‌های پارک‌ها و میدان‌ها و معابر و جلوگیری از حفاری‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های استقبال از بهار سرخس برشمرد.

صفایی با اشاره به زیباسازی فاز اول بلوار مصلا و شروع عملیات اجرایی فاز دوم این بلوار تصریح کرد: زیباسازی این بلوار که یکی از مهم‌ترین بلوارهای شهر سرخس از لحاظ فرهنگی و رفت‌وآمد است، درصورتی‌که به پیمانکار واگذار می‌شد هزینه‌ای دوچندان داشت.

شهردار سرخس عنوان کرد: برای فاز دوم عملیات اجرایی این بلوار شامل خاک‌برداری، آماده‌سازی، آسفالت، جدول‌کشی، جداسازی آبیاری فضای سبز و کاشت نهال، چمن و گل رز درمجموع حدود دو میلیارد تومان هزینه شد.

شهردار سرخس در پایان بیان کرد: زیباسازی فاز اول بلوار مصلا با استفاده از توانمندی نیروهای خدوم شهرداری و لحاظ کردن مسائل فنی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی همچنان در حال اجرا است.

انتهای پیام/