آبادی سرخس درگرو تقویت ریشه انقلاب یعنی «ولایت» است/ عده‌ای از حرفی که زدیم، «سرخس فدای انقلاب» ناراحت شدند! آیا باید برعکس این باشد؟
آبادی سرخس درگرو تقویت ریشه انقلاب یعنی «ولایت» است/ عده‌ای از حرفی که زدیم، «سرخس فدای انقلاب» ناراحت شدند! آیا باید برعکس این باشد؟
امام‌جمعه سرخس گفت: «ولایت» ریشه‌ اصلی بنای انقلاب و سرخس هم یکی از شاخ و برگ‌های انقلاب است؛ اگر ریشه‌ انقلاب تهدید شود شاخ و برگ هم تهدید می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهیم سرخس آباد شود باید ریشه انقلاب را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه کسی که به رسالت شهدا علاقه دارد باید راه شهدا را هم ادامه بدهد، اظهار کرد: شهید سلیمانی عزیز که سیدالشهدای مقاومت بود همه او را دوست داشتند، بنابراین امروز اگر شهید سلیمانی را دوست داریم باید به حرف او که برای خدا کار کنیم و اطاعت از اولیای خدا داشته باشیم، عمل کنیم.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: پرتکرارترین واژه در وصیت‌نامه سردار سلیمانی بعد از عشق مثال‌زدنی او به معبودش، واژه اطاعت از رهبری است و اگر کسی می‌خواهد از زندگی شهید سلیمانی درس بگیرد، باید از این شهید درس اطاعت از رهبری و درس حفاظت از نظام و انقلاب را بیاموزد.

وی بیان کرد: باید راز نامه‌ مکتب شهید سلیمانی را در وصیت‌نامه‌ این شهید دید؛ خلاصه‌ وصیت‌نامه‌ شهید سلیمانی اول اطاعت از و دوم پیروی از اولیای خدا است.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به انتخابات سرنوشت‌ساز امروز تأکید کرد: در بحث رأی‌دهی باید به فردی رأی داد که از همه بیشتر پیرو ولایت و دلسوز نظام و انقلاب باشد.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: ولایت ریشه‌ اصلی بنای انقلاب و سرخس هم یکی از شاخ و برگ‌های انقلاب است؛ اگر ریشه‌ انقلاب تهدید شود شاخ و برگ هم تهدید می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهیم سرخس آباد شود باید به ریشه انقلاب توجه کرد.

امام‌جمعه سرخس یادآور شد: کسانی هستند از حرفی که زدیم، «سرخس فدای انقلاب» ناراحت شدند! آیا باید برعکس این باشد؟ شهدای ما برای انقلاب رفتند و ما هم جانمان را فدای انقلاب می‌کنیم.

وی بیان داشت: اگر نماینده‌ای را انتخاب کنیم که خدای‌نکرده ریشه نظام را بزند قطعاً ریشه سرخس را هم خواهد زد؛ اگر کسی به دنبال آباد کردن سرخس است باید ریشه نظام یعنی ولایت‌فقیه را تقویت کند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه امروز سیل انقلابیون و سلیمانی‌ها در راه هستند و کسی نمی‌تواند جلوی این سیل را بگیرد، تصریح کرد: مردم ما زمان‌شناس هستند و هرگز صحنه انقلاب را خالی نمی‌کنند و راه ولایت که راه عزت است را ادامه خواهند داد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: باید مراقب کرونا بود؛ اما عجیب است که کرونا هم شب ۲۲ بهمن می‌آید و هم شب انتخابات! آیا کرونا هوشمند شده است؟! قطعاً باید به نکات بهداشتی توجه کرد و این توصیه‌ اسلام است، اما باید به این موضوع هم مشکوک بود.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : نسیم سرخس