نتایج قطعی شمارش آراء در حوزه انتخابیه «سرخس و فریمان» اعلام شد
نتایج قطعی شمارش آراء در حوزه انتخابیه «سرخس و فریمان» اعلام شد
فرماندار فریمان نتایج کامل و قطعی شمارش آراء در حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» را اعلام کرد.

عباسعلی صفایی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه «سید احسان قاضی‌زاده هاشمی» با ۵۶ هزار و ۴۵۴ رأی به‌عنوان نماینده به مجلس راه یافت.

فرماندار فریمان مجموع آراء جمع‌آوری‌شده در حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه را ۱۰۸ هزار و ۴۶۰ رأی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از این تعداد رأی به ترتیب سید احسان قاضی‌زاده هاشمی با ۵۶ هزار و ۴۵۴ رأی، سید هادی طباطبایی ۲۷ هزار و ۲۱۲ رأی، علی‌اصغر نامی با ۷ هزار و ۱۲۶ رأی، محمد مختاری با ۶ هزار و ۶۰۳ رأی، غلامرضا بخشی زاده چنار ۳ هزار و ۳۷۲ رأی، غضنفر تبریزنیا با ۲ هزار و ۵۵۰ رأی، محمدامین حبیبی با ۱۹۹۹ رأی، حسین شیرمحمدی سنگر با ۸۶۹ رأی، عیسی محمدی با ۶۲۷ رأی، حسن رضازاده مقدم با ۴۹۳ رأی، حسین ناصری با ۴۰۰ رأی، ملیحه خواجوی را ۳۰۵ رأی، سید حمیدرضا حسینی با ۲۰۷ رأی، سید مسعود علیزاده با ۱۲۵ رأی و حسین تمیز با ۱۱۸ رأی از مجموع آرای مردم این حوزه انتخابیه را از آن خود کردند.

صفایی خاطرنشان کرد: مردم شریف حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی حضور ۵۹ درصدی داشتند.

انتهای پیام/