بازی با «کد کاندیداها» برای فریب مردم توسط کانال‌های ناشناخته انتخاباتی
بازی با «کد کاندیداها» برای فریب مردم توسط کانال‌های ناشناخته انتخاباتی
کانال‌های تلگرامی ناشناخته و اجاره‌ای انتخاباتی در تاکتیکی جدید بازی با «کد کاندیداها» را برای سردرگمی و فریب مردم در هنگام اخذ رأی کلید زدند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، روز گذشته فرمانداری فریمان به طور رسمی با انتشار آگهی، لیست نهایی داوطلبان انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه «سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» را منتشر کرد.

با توجه به انتشار لیست نهایی نامزدهای انتخابات، برخی کانال های تلگرامی ناشناخته و اجاره‌ای انتخاباتی که در ایام انتحابات و با دریافت وعده‌هایی ظهور و بروز می‌کنند، اخیرا با بد اخلاقی در حال تغییر «کد نامزدها» در لیست نهایی نامزدهای نمایندگی انتخابات مجلس هستند.

در این رابطه روز گذشته برخی از کانال‌های تلگرامی ناشناخته و اجاره‌ای انتخاباتی در «حوزه انتخابیه سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه» پس از آنکه لیست کاندیداها به همراه کدهای انتخاباتی آن‌ها منتشر شد در اقدامی مهندسی شده کد برخی نامزدها را در خبرهای منتشر شده خود تغییر دادند.

این اقدام که کد اشتباه را جلوی نام نامزد انتخاباتی درج کردند، به این منظور است تا به این وسیله باعث سردرگمی و فریب مردم در هنگام اخذ رای شوند.

احتمالا مهم‌ترین هدف این کانال‌های اجاره‌ای تخریب کاندیدای رقیب است تا در روز رای‌گیری مردم کد کاندیدا را اشتباه وارد کنند که در این صورت احتمال ابطال رای نیز وجود دارد.

آگهی رسمی اسامی کاندیداها به همراه کد انتخاباتی آنان در تصویر زیر مشخص است.

جهت مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید.

انتهای پیام/