حضور مردم عامل حفظ انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
حضور مردم عامل حفظ انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است
ائمه جمعه شیعه و سنی سرخس در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند: حضور مردم عامل حفظ انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام بختیاری در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد روستای قوش سربوزی سرخس برگزار شد با اشاره به ایام الله گفت: ۲۲ بهمن از ایام الله است و شب ۲۱ بهمن ماه شب گفتن الله اکبر است و این خدا بود که باعث شد این انقلاب پیروز شود.

امام جمعه سرخس افزود: دشمنان خدا ابرقدرت نیستند بلکه ابر جنایتکار هستند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه عین عمل به قرآن است چرا که خداوند در قرآن می‌فرماید؛حرکت دسته جمعی مسلمانان که باعث عصبانیت دشمنان می‌شود، خداوند به این حرکت جزا و پاداش خیر می‌دهد و جزو اعمال صالح است.

امام جمعه سرخس گفت: باید دشمنان خدا عصبانی شوند و از این عصبانیت بمیرند.

حجت الاسلام بختیاری اظهار کرد: هر کس از قطار انقلاب پیاده شود این قطار انقلاب به راه خودش ادامه می‌دهد؛ بلند کردن عکس سردار سلیمانی در سطح جهان یعنی اینکه انقلاب ما به جهان صادر شده است.

وی تاکید کرد: شکر نعمت انقلاب این است که انقلاب را حفظ کنیم و با حضور در راهپیمایی‌ها این انقلاب حفظ می‌شود.

امام جمعه سرخس با اشاره با تلاش‌های سردار سلیمانی برای تقویت جبهه مقاومت، گفت: سپاه قدس به برادران اهل سنت فلسطین کمک کرد تا مقابل شدیدترین دشمنان ما یعنی یهود بایستند و امروز برخی کشور‌های به اصطلاح اسلامی به جای سپاه قدس، سپاه یهود دارند.

حضور مردم در صحنه عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

مولوی احمد پارسا نیز در این مراسم گفت: اگر مجاهدت‌های سردار سلیمانی نبود الان باید با داعش در تهران می‌جنگیدیم.

امام جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد: با درایت مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان یکی از پس از دیگری خنثی می‌شود و برای نابودی این توطئه‌ها باید در راهپیمایی و انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: حضور مردم در صحنه عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت سرخس با اشاره به ملاک‌های انتخاب فرد اصلح در انتخابات، گفت: باید به کسی رای بدهیم که در امور سیاسی آگاهی داشته باشد و از اوضاع احوال جامعه اطلاع داشته باشد.

انتهای پیام/