حاج قاسم سلیمانی جلوه حضور ما در منطقه بود
حاج قاسم سلیمانی جلوه حضور ما در منطقه بود
مسئول قرارگاه عمار گفت: حاج قاسم سلیمانی جلوه حضور ما در منطقه بود و آمریکا با دست خودش خود را بدبخت کرد و امروز آمریکایی‌ها پذیرفتند که از بین رفتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام مهدی طائب در جمع مردم سرخس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸، گفت: همه روزها مال خدا است، ایام الله یعنی روزهایی که یک حادثه‌ای اتفاقی افتاده است که وجود خدا را به یاد انسان می‌آورد.

مسئول قرارگاه عمار بیان کرد: خداوند انسان‌ها را به راه بن‌بست نمی‌برد و راه شیطان راه بن‌بست است همانگونه که خداوند راه را برای حضرت موسی (ع) و اصحابش هنگامی که بین فرعونیان و دریا مانده بودند. باز کرد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تصمیم امام بر شکستن حکومت نظامی ۲۱ بهمن ۵۷ یک تصمیم الهی بود.

مسئول قرارگاه عمار تاکید کرد: شاه نماینده شیاطین بود و امام می‌خواست شاه را از ایران بیرون کند و با نیروی الهی این کار را کرد.

حجت الاسلام طائب عنوان کرد: آن روزی که حضرت موسی (ع) بنی اسرائیل را از فرعونیان نجات داد یوم الله است و روزی که مردم ما با دست خالی از دست طاغوت نجات پیدا کردند نیز یوم الله است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) بر نجات مستضعفان از مستکبران عالم، گفت: امام، آمریکا را که شیطان بزرگ است را زیر پا گذاشت تا مستضعفان نجات پیدا کنند.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و ۷ نفر از یارانشان، گفت: حاج قاسم سلیمانی جلوه حضور ما در منطقه بود و آمریکا با دست خودش خود را بدبخت کرد و امروز آمریکایی‌ها پذیرفتند که از بین رفتند؛ وقتی عین الاسد را زدیم نه تنها مقابله نکرد بلکه نمی‌تواند حتی تعداد کشته‌ها را اعلام کند.

وی گفت: غیر خدا نمی‌تواند هیچ مشکلی را حل کند و فقط خدا حل‌کننده مشکلات است، امروز راه نجات مستضعفان باز شده است و نتیجه ۴۱ سال یوم الله را باید مجلسی در تراز حاج قاسم سلیمانی بسازیم.

انتهای پیام/