حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه دوام و بقای انقلاب است
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه دوام و بقای انقلاب است
فرماندار سرخس گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو می‌تواند همانند گذشته توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کند و تضمینی برای دوام و بقای انقلاب اسلامی باشد.

محمدرضا رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: مردم ما به‌خوبی می‌دانند، صاحبان واقعی این انقلاب خودشان هستند، بنابراین در عرصه‌های مختلف نظام حضور مؤثر دارند.

فرماندار سرخس تصریح کرد: یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب از آغاز تا امروز بوده است.

وی تأکید کرد: مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی‌ها و انتخابات نقش‌آفرین بوده و هستند و دشمن را ناامید کردند و این حضور آگاهانه مردم نیازی به دعوت ما ندارد.

رجبی مقدم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که امنیت و عزت کشور را دوست دارند، حتی اگر با شرایط موجود موافق نباشند، بازهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت می‌کنند.

فرماندار سرخس عنوان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو می‌تواند همانند گذشته توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کند و تضمینی برای دوام و بقای انقلاب اسلامی باشد.

وی در پایان بیان کرد: همانند سال‌های گذشته امسال نیز قطعاً در این خطه مرزی و هم در جای‌جای کشور حضور پررنگ و حماسی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس