تأکید فرماندار سرخس بر وحدت و برادری به عنوان رکن اصلی حضور در انتخابات
تأکید فرماندار سرخس بر وحدت و برادری به عنوان رکن اصلی حضور در انتخابات
فرماندار سرخس تأکید کرد: وحدت و برادری رکن اصلی حضور در انتخابات است و همه گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب باید اصل را خدمت بدانند و به‌دوراز تسویه‌حساب سیاسی به دنبال حضور حداکثری در انتخابات باشند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محمدرضا رجبی مقدم صبح امروز در آیین آغاز جشن‌های فرهنگی چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان سرخس با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این خطه مرزی اظهار کرد: همه مسئولان از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش‌های خود را داشته‌اند که برخی از تدابیر دولت‌ها با موفقیت انجام و اجرایی شده و برخی از این تدابیر و سیاست‌ها متأسفانه از سوی برخی مسئولان با کندی دنبال شده است.

فرماندار سرخس افزود: امیدواریم شتابی که مسئولان شهرستان در دولت دوازدهم دارند استمرار داشته باشد تا پیشرفت و آبادانی با همکاری سایر قوا و مسئولان در سرخس شتاب گیرد.

وی تصریح کرد: در زمان طاغوت توجه به نقاط مرزی و روستایی یا ضعیف بوده و یا نبوده است ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این کاستی‌ها برطرف شده و با وجود جنگ‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون توجه به روستاها و شهرها مورد تأکید همه مسئولان است.

رجبی مقدم بیان کرد: همه مسئولان در دولت‌ها و سایر قوا تلاش‌های خود را برای خدمت داشته‌اند، چون مبنای همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت بی‌منت است.

فرماندار سرخس با بیان اینکه در شهرستان سرخس اقدامات عمرانی خوبی در دولت دوازدهم اجرایی شده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی با راهکارها و برنامه‌های ابلاغی دستگاه‌های خود، عمران و آبادانی سرخس را شتاب بخشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: همه مسئولان فرصت خدمت را مهم و ارزشمند بدانند و تلاش کنند از این فرصت خدمت بیشترین بهره را برای پیشرفت و آبادانی سرخس داشته باشند.

رجبی مقدم با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: وحدت و برادری رکن اصلی حضور در انتخابات است و همه گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب باید اصل را خدمت بدانند و به‌دوراز تسویه‌حساب سیاسی به دنبال حضور حداکثری در انتخابات باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس