تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در سرخس «صفر»!
تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در سرخس «صفر»!
فرماندار سرخس با بیان اینکه زمین‌های سرخس موقوفه آستان قدس رضوی است، گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سرخس نیازمند واگذاری زمین از سوی آستان قدس و تهاتر زمین با دولت است.

محمدرضا رجبی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سرخس نیازمند واگذاری زمین است، اظهار کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سرخس نیازمند واگذاری زمین از سوی آستان قدس و تهاتر زمین با دولت و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان است.

فرماندار سرخس افزود: باید همچون زمین‌های مسکن مهر توافقاتی میان دولت و آستان قدس رضوی صورت بگیرد و تهاتر زمین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیگیر اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سرخس هستیم، تصریح کرد: با اداره کل راه و شهرسازی استان رایزنی‌هایی در این رابطه داشتیم، اما هنوز به نتیجه قابل قبولی نرسیدیم.

به گفته قدرت الله ابک، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی سهمیه استان خراسان رضوی در طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» ۳۹ هزار و ۹۰۸ واحد مسکونی بوده که سهم شهرستان سرخس از این میزان ۴۸۶ واحد است.

بر اساس این گزارش، برای ساخت این ۴۸۶ واحد در شهرستان سرخس بایستی ۶۱ هزار مترمربع زمین واگذار شود که تاکنون تأمین زمین «صفر» بوده است.

انتهای پیام/