تشدید نظارت بر فعالیت عرضه‌کنندگان محصولات کشاورزی در سرخس
تشدید نظارت بر فعالیت عرضه‌کنندگان محصولات کشاورزی در سرخس
رئیس اداره صمت شهرستان سرخس از تشدید نظارت بر فعالیت عرضه‌کنندگان محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر اکبری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: در راستای کنترل بازار و با مشارکت ارگان‌های مرتبط، طرح نظارت بر فعالیت عرضه‌کنندگان محصولات موردنیاز کشاورزان شهرستان آغاز شد.

رئیس اداره صمت شهرستان سرخس افزود: با آغاز اجرای این طرح و با حضور مسئول تعزیرات حکومتی، کارشناسان جهاد کشاورزی، بازرسان اتاق اصناف و اداره صمت سرخس از فروشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی بازدید به عمل آمد و از نقاط قوت تقدیر و برای ضعف‌های موجود راهکارهای مناسب ارائه شد.

وی با اشاره به تذکر کتبی به برخی اصناف در این طرح عنوان کرد: کشاورزان به نظرات کارشناسان در انتخاب بذر، کود و سم موردنیازشان اهمیت می‌دهند و وظیفه ما است تا به‌صورت مستمر و جدی بازار را کنترل کنیم تا علاوه بر امنیت خاطر کشاورزان بازاری مناسب در عرضه محصولات باکیفیت داشته باشیم.

اکبری تصریح کرد: طرح تشدید کنترل بازار به‌صورت جدی در دستور کار است و به‌زودی از فروشندگان محصولات زراعی و عرضه‌کنندگان محصولات خوراک دام و طیور نیز بازدید داریم.

رئیس اداره صمت شهرستان سرخس بیان داشت: اصلی‌ترین نقطه‌ضعف بازار شهرستان سرخس نداشتن قیمت در برخی از محصولات و متأسفانه فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه است.

وی در پایان تأکید کرد: از کسبه فاقد پروانه درخواست داریم تا قبل از هرگونه برخورد قانونی، نسبت به اخذ پروانه کسب و کارت مباشر برای نمایندگان قانونی خود اقدام کنند تا مشمول برخوردهای قانونی نشوند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس