رفع خاموشی در ۴ روستای سرخس و صالح‌آباد+ عکس و فیلم
رفع خاموشی در ۴ روستای سرخس و صالح‌آباد+ عکس و فیلم
با تلاش 7 ساعته و جهادی کارکنان برق شعبه شیرتپه سرخس، چهار روستای شهرستان سرخس و صالح‌آباد که در پی بارش برف دو روز گذشته دچار خاموشی شده بودند، دوباره برق‌دار شدند.

سید باقر خوراشاهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با تلاش جهادی کارکنان برق شعبه شیرتپه سرخس چهار روستای شهرستان سرخس و صالح‌آباد که در پی بارش برف دو روز گذشته دچار خاموشی شده بودند، دوباره برق‌دار شدند.

رئیس شرکت برق شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: کارکنان برق شعبه شیرتپه سرخس با بیش از ۷ ساعت کار جهادی در شرایط جوی نامناسب و پذیرفتن ریسک و طی کردن حدود ۱۵ کیلومتر در مسیر کوهستانی با تراکتور، توانستند برق روستای شوراب علیا از توابع شهرستان سرخس و روستاهای پیروحش، خیر آباد و عباس‌آباد از توابع شهرستان صالح‌آباد را وصل کنند.

وی تصریح کرد: از شروع بارش برف برق روستاهای یادشده قطع شده بود و مسیر دسترسی به این روستاها هم از شهرستان صالح‌آباد میسر نبود، ضمن اینکه نفت مردم این مناطق هم در حال اتمام بود که کارکنان برق شعبه شیرتپه سرخس با هماهنگی‌های انجام‌شده و پذیرفتن این ریسک نسبت به رفع خاموشی این چهار روستا اقدام کردند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس