«انتقام سخت» با پاک شدن پای نحس آمریکا از منطقه محقق می‌شود
«انتقام سخت» با پاک شدن پای نحس آمریکا از منطقه محقق می‌شود
امام جمعه سرخس تاکید کرد: انتقام سردار سلیمانی وقتی محقق می‌شود که پای نحس آمریکایی‌ها از منطقه پاک شده و رژیم صهیونیستی از روی کره زمین محو شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه کشور ما پر از سلیمانی‌ها است، اظهار کرد: پرچم حاج قاسم سلیمانی هرگز روی زمین نمی‌ماند؛ دست حاج قاسم در دست رهبری و ولایت فقیه بود و خواست این سردار سپاه اسلام هم همین پیروی و تبعیت از رهبری است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه حاج قاسم اگر محبوب دلها و سردار دلها شد به خاطر اخلاصش بود، تصریح کرد: بالاترین ویژگی حاج قاسم اخلاص بود و شجاعت و تدبیرش را در راه خدا هزینه کرد.

وی افزود: امروز هر سرخسی یک سلیمانی شد؛ اگر برای خدا کار کنیم خدا عزتش را می‌دهد و نام و آوازه انسان را بلند می‌کند.

خطیب جمعه سرخس اظهار کرد: حاج قاسم دشمن شناس بود و نقشه دشمن را شناخت و خوب هم با دشمن مبارزه کرد؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن ما، دشمن مسلمین و دشمن بشریت هستند و اقتصاد و فرهنگ ما را هدف گرفتند.

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: اگر بخواهیم راه حاج قاسم را ادامه بدهیم باید جهاد در راه خدا داشته باشیم و در ایران اسلامی که تحریم‌ها و بی‌تدبیری‌ها مردم را در رنج دارد، خون مطهر شهید سلیمانی مردم را پای حفظ اسلام و انقلاب وارد میدان کرد.

وی اظهار کرد: فلسطین امروز از سنگ به موشک رسیده است و این سردار عزیز موشک را در دست فلسطین مقاوم قرار داد؛ سپهبد سلیمانی سیاست‌مدار بسیار کار کشته‌ای بود که پوتین را پای مبارزه با داعش در سوریه آورد و امروز تمام مردم جهان مدیون مجاهدت‌های حاج قاسم هستند.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه ترامپ وحشی حماقت کرد که دست به ترور سردار سلیمانی زد، گفت: سیلی سختی به آمریکایی‌ها زدیم؛ بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ کسی جرات نکرده بود به سمت نظامیان آمریکایی تیری شلیک کند اما ایران اسلامی به نمایندگی جهان اسلام تو دهنی محکمی به آمریکا زد.

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: آمریکا در برابر اسلام هیچ عددی نیست و به تعبیر امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سیلی، انتقام خون سردار ما نیست.

وی افزود: انتقام سردار سلیمانی وقتی محقق می‌شود که پای نحس آمریکایی‌ها از منطقه پاک شود و رژیم صهیونیستی از روی کره زمین محو شود.

امام جمعه سرخس با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه، گفت: سردار قاآنی مرد میدان نبرد است و ایشان هم فرمانده قدرتمندی است؛ تمام مجاهدت‌های حاج قاسم را این سردار عزیز ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام بختیاری با تشکر از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب طرح سه فوریتی برای تروریست اعلام کردن نظامیان آمریکایی، بیان کرد: از دولت برای خروج از محدودیت‌های برجام و از مجلس عراق برای اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور تشکر می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: باید اهل جهاد و شهادت طلبی باشیم و با لباس رزم منتظر ظهور مهدی فاطمه(س) باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس