جبهه مقاومت باعث شکست آمریکا در منطقه شده است
جبهه مقاومت باعث شکست آمریکا در منطقه شده است
یک کارشناس مسائل سیاسی در اجتماع بزرگ «سلیمانی‌ها» در سرخس اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت باعث شکست آمریکا در منطقه شده است

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز اجتماع و راهپیمایی بزرگ «سلیمانی‌ها» با شعار «هر سرخسی، یک سلیمانی» با حضور اقشار مختلف مردم سرخس در میدان شهید چشک این شهر برگزار شد.

در این مراسم که مردم با لباس رزم شرکت کرده بودند، حجت‌الاسلام مهدی عابدی اظهار کرد: از حضور دشمن‌شکن مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سرخس برای حضور مشتاقانه در این اجتماع بزرگ قدردانی می‌کنیم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس با تاکید بر چرایی هدف قرار دادن اتومبیل حامل سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و عکس‌العمل قاطعانه و نه انتقام‌جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه ۱۴ سوره توبه گفت: تمام قرآن پیام است؛ خط اسلام و ولایت با خط غرب یکی نیست و ترامپ چهره عریان ماهیت پلید آمریکا است و اوباما نیز دست چدنی با دستکش مخملی را داشت.

وی بیان کرد: امروز مقامات آمریکایی به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می‌کنند و ما با تمام وجود عزت و عظمت‌مان را فریاد می‌زنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تشییع حضرت امام برابری کرد، گفت: به برکت جمهوری اسلامی شر تکفیری‌ها از تنها مخفیگاه آن‌ها در ادلب سوریه نیز به زودی کنده خواهد شد.

جبهه مقاومت باعث شکست آمریکایی‌ها در منطقه شده است

حجت الاسلام عابدی ادامه داد: دلیل به گل نشستن کشتی آمریکایی‌ها در منطقه جبهه مقاومت است که نوک پیکان این جبهه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: اگر ذلت و خواری می‌خواهیم باید با آمریکا پیوند کنیم، اما اگر بخواهیم عزت و عظمت داشته باشیم باید هم چون سلیمانی‌ها مقاومت کنیم.

قدرت پوشالی آمریکا در امپراطوری رسانه‌ای است نه قدرت نظامی

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: قدرت پوشالی آمریکا نه در قدرت نظامی او بلکه در امپراطوری رسانه‌ای او است‌.

حجت الاسلام عبادی گفت: شهید حسن طهرانی مقدم کنار موشک به نماز می‌ایستادند و آیه «ما رمیت اذ رمیت و لکن رما» می‌خواندند که موشک به هدف اصابت می‌کرد.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه همچون سعودی‌ها ذلیل هستند و با یک تماس و تشر ترامپ دیوانه، ۵۰۰ میلیون دلار به او می‌دهند، گفت: رژیم سعودی بدتر از رژیم پهلوی ذلیل و خوار و گاو شیرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیداری اسلامی در مصر، گفت: مرسی و اخوان المسلمین محصول ۹۵ سال مبارزه بود؛ اما نتوانستند سالگرد ریاست جمهوری‌‌شان را جشن بگیرند چون خودشان را با آمریکا و سعودی‌ها پیوند زدند.

جهاد مایه عزت جهان اسلام است

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه جهاد مایه عزت جهان اسلام است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دهه ۵۰ آمریکا را از ایران بیرون کرد و در دهه ۹۰ از منطقه بیرون می‌کند و در اولین اقدام یکی از مجهزترین پایگاه‌های آمریکایی در منطقه مورد هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پهپاد آمریکایی که عقاب جهان نام داشت را با سامانه ای که ساخته دست جوانان ایرانی بود در ارتفاع ۶۰ هزارپایی مورد هدف قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان هنر انقلاب را تربیت انسان‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی عنوان و تصریح کرد: در سراسر ایران اسلامی امروز خط سرخ شهادت ادامه دارد و خدا اراده کرده با دست با کفایت جمهوری اسلامی این ابر نکبت یعنی آمریکا را از بین ببرد.

امام جمعه سرخس: این عَلَم بر زمین نمی‌ماند

امام جمعه سرخس نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: امروز همایش بزرگ، انقلابی و عاشورایی «هر سرخسی، یک سلیمانی» قبل از نماز جمعه با حضور مردم سرخس که اکثراً ملبس به لباس مقدس بسیج بودند برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بختیاری با اشاره به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توسط مردم سرخس گفت: این مردم آمدند تا به آمریکا، رژیم صهیونیستی و ازناب آنها بگویند که فکر نکنند سردار سلیمانی را از ما گرفتند و عَلَم بر زمین می‌ماند؛ این عَلَم بر زمین نمی‌ماند و این علم برداشته می‌شود.

وی تاکید کرد: هر کدام از ما یک سلیمانی هستیم و تحت فرامین مقام معظم رهبری قطعا تا نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در صحنه خواهیم بود و با روح این شهید عزیز پیمان می‌بندیم که نمی‌گذاریم خون مطهر او و یارانش پایمال شود.

فرمانده سپاه سرخس: مردم خواستار خروج این آشغال‌ها از منطقه هستند

فرمانده سپاه سرخس نیز در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتقام سخت باید گرفته شود و مردم یکپارچه و یک‌صدا دنبال آن هستند که آن انتقام سخت که ابتدایش خروج آمریکا از منطقه و بعد تعقیب آنها تا مرز کشور خودشان هست اتفاق بیفتند.

عیسی صفری بیان کرد: ما دیگر نمی‌توانیم حضور شیطان را تحمل کنیم و  این فساد، مشکلات و تهدیداتی که در منطقه داریم ناشی از حضور نیروهای فرا‌منطقه‌ای و تروریست آمریکا است و مردم خواستار خروج این آشغال‌ها از منطقه هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس