عده‌ای بزدل امروز دل مردم را خالی می‌کنند که آمریکا چنین و چنان است
عده‌ای بزدل امروز دل مردم را خالی می‌کنند که آمریکا چنین و چنان است
امام‌جمعه سرخس گفت: کسانی که می‌گویند انتقام سخت نگیریم، این‌ها در ریختن خون سردار سلیمانی شریک هستند؛ انتقام سخت را نه‌تنها ما بلکه جبهه مقاومت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری شب گذشته در مراسم شام غریبان سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت که در روستای کچولی سرخس برگزار شد، با تأکید بر اینکه ۹۰ درصد شبکه‌های جهانی در حال پوشش مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت هستند، اظهار کرد: سردار سلیمانی هر چه داشت از قرآن و دین داشت.

امام‌جمعه سرخس افزود: قیمت برخی‌ها چون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آن‌قدر بالا می‌رود که خداوند خریدار آن‌ها می‌شود.

وی تصریح گرد: یک سری از افراد هستند که اسمشان مجاهد فی سبیل الله است؛ این‌ها جان و مالشان را به خدا می‌فروشند و خداوند هم خوب آن‌ها را می‌خرد؛ این اوصاف در سردار دل‌ها تجلی یافته بود.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: مجاهدان فی سبیل الله اولین صفتشان ایمان و خدمت به خلق و برادران دینی‌شان است و باور حقیقی به خدای متعال دارند.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه باورهای ما امروز در فضای مجازی بمباران می‌شود، افزود: حاج قاسم باور به معاد و حساب‌وکتاب داشت، برای همین بیت‌المال را ارث پدری خود نمی‌دانست و ذره‌ای هم از بیت‌المال هزینه نکرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم گشایشی در عالم ایجاد شد و دنیا را تکان داد، عنوان کرد: امروز باید خودمان را باید به اوصاف مجاهدان مجهز کنیم و آمادگی‌مان را برای ظهور بالا ببریم.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: امروز هرکسی امروز زیر سایه ولایت‌فقیه کار کند انقلابی است و جناح‌بازی و چپ و راست بازی با مردم است.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی نگاهش جامعیت داشت و همه را بچه‌های انقلاب می‌دانست، افزود: هرکسی به مردم خدمت کند و منش او همچون حاج قاسم باشد، مردم او را می‌فهمند.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی توکل و اعتماد به خدا داشت و بر دل‌ها حکومت کرد و کسی که به مردم خدمت کند دل‌ها را به سمت خودش می‌کشد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه عده‌ای بزدل امروز دل مردم را خالی می‌کنند و یک‌زمانی می‌گفتند «کدخدا» و حال مشخص شد کدخدا یک دیوانه است، بیان داشت: شرایط ما از شرایط جنگ سخت‌تر نیست و با توکل به خدا می‌توان مقابل دشمن ایستاد.

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: دشمن به دنبال گرفتن سلاح مدرن ما است و با مذاکره می‌خواهد سلاح را از دست ما بگیرد و با همان سلاح ما را شکست دهد.

وی تأکید کرد: چرا برخی از احمق‌ها از این حماقتی که دارند خارج نمی‌شوند، خون سردار خیلی مسائل را روشن کرد؛ مرگ بر کسانی که می‌گویند انتقام سخت نگیریم، این‌ها در ریختن خون سردار شریک هستند؛ انتقام سخت را نه‌تنها ما بلکه جبهه مقاومت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه سردار قاآنی کمتر از سردار سلیمانی نیست افزود: هر جا محکم بودیم دشمن عقب‌نشینی کرد و هر جا سست بودیم دشمن به ما ضربه زد؛ زمان جنگ گلوله نداشتیم اما الان موشک داریم و آمریکا از نابودی خود می‌ترسد، ما تجربه چند جنگ موفق را داریم و سلاح‌های ما آزمایش شده است.

امام‌جمعه سرخس با بیان اینکه به‌زودی ضربات سپاه قدس به دشمن را می‌بینیم، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در روز جمعه و در نماز جمعه برای تجدید بیعت با رهبری برگزار می‌شود و مردم شهرستان سرخس با نشان دادن روح حماسه گری و شجاعت با لباس رزم در این مراسم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس