سردار سلیمانی تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود/ نقشه دشمنان در انفصال ایران و عراق باطل شد
سردار سلیمانی تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود/ نقشه دشمنان در انفصال ایران و عراق باطل شد
نماینده مقام معظم رهبری در عراق در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت و تأکید کرد: وی از صمیم قلب به ولایت عشق می‌ورزید و با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود و بی‌گمان «شهادت»، بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله او است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس،  آیت‌الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.» (سوره احزاب آیه ۲۳)

شهادت فرمانده خداجو و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مالک اشتر ولایت، سردار سرافراز میدان‌های دفاع از حریم اهل‌البیت علیهم‌السلام و یاور مظلومان، سپهبد پاسدار آقای حاج قاسم سلیمانی را خدمت حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب فرزانه‌اش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و تمامی سربازان جبهه مقاومت و به‌خصوص سبز پوشان سپاه قدس انقلاب اسلامی و ملت رشید ایران و به‌ویژه خانواده شریف این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهید سلیمانی شخصیتی بین‌المللی و محبوب دل‌های آزادگان در سراسر جهان بود.

وی از صمیم قلب به ولایت عشق می‌ورزید و با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود و بی‌گمان «شهادت»، بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله او است.

مشیت الهی بر آن تعلق گرفت که خون‌های پاک سلیمانی و ابو مهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق در هم آمیزد و علی‌رغم تلاش فراوان شیطان بزرگ و هم‌پیمانان و سرسپردگانش در ایجاد فتنه و اختلاف بین دو ملت، پیوند آنان از گذشته مستحکم‌تر و پابرجاتر شود و نقشه دشمنان در انفصال این دو کشور دوست و برادر باطل شود و مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر کند.

آمریکای ستمکار بداند پاسخ کوبنده تربیت‌یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زودگذر آنان را به شب تیره تبدیل خواهد کرد. «وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

سید مجتبی حسینی

نماینده مقام معظم رهبری در عراق

و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری- ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس