خون مطهر سردار سلیمانی تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را رقم می‌زند
خون مطهر سردار سلیمانی تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را رقم می‌زند
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه خون مطهر سردار سلیمانی یقیناً تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را رقم می‌زند، گفت: سردار سلیمانی‌ها گوهرهای قبل از ظهور هستند که خون مطهرشان به زمین می‌ریزد و دنیا را تکان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت صبح امروز در محل مدرسه علمیه امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام‌جمعه سرخس در این مراسم با تأکید بر اینکه شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی دنیا را تکان داد، اظهار کرد: محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم آزادی‌خواه جهان به خاطر ایمان و تقوا و مجاهدت‌های ایشان در راه خدا بود.

وی تصریح کرد: دل‌ها دست خداست و هر کسی در راه خدا تلاش کند و عمل صالح داشته باشد، خداوند محبت او را در دل‌ها قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام بختیاری سردار سلیمانی را رشد یافته دستگاه امام حسین علیه‌السلام دانست و افزود: این سردار رشید اسلام هر چه داشتند از فاطمیه و عاشورا بود.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه دشمنان سردار هم نسبت به ایشان احترام قائل بودند و از او با عظمت یاد می‌کردند، بیان داشت: سردار سلیمانی زاهد شب و مجاهد روز بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی عاشق خدا بود و بی‌باکانه به دنبال شهادت رفت تا بالاخره به این آرزوی خود رسید.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: این سردار رشید اسلام استراتژی جنگ‌ها را به هم ریخت؛ سرداری که همیشه در خط مقدم مبارزه بود و از سربازانش جلوتر گام برمی‌داشت.

امام‌جمعه سرخس بیان کرد: دفاع مقدس گوهرهایی درست کرد که برخی از آن‌ها رفتند و برخی ماندند تا همچون سلیمانی‌ها تاریخ‌ساز شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه خون مطهر این سردار شهید یقیناً تمدن نوین اسلامی که در گام دوم انقلاب آمده را رقم می‌زند، اظهار داشت: سردار سلیمانی‌ها گوهرهای قبل از ظهور هستند که خون مطهرشان به زمین می‌ریزد و دنیا را تکان می‌دهد.

وی افزود: سردار سلیمانی باور و ایمانش را نسبت به خدای متعال قوی کرد و در راه اطاعت از او و ولی‌فقیه زمانش سرمایه‌گذاری کرد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهل هجرت به‌سوی خدای متعال بود، تأکید کرد: اگر جان‌فشانی سردار سلیمانی نبود، خدا می‌داند چه جنایت‌هایی توسط استکبار و ایادی او در منطقه صورت می‌گرفت.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: سردار سلیمانی مظهر جهادی بود که جمهوری اسلامی ایران برای نجات مردم سوریه و عراق از دست داعش و گروه‌های تروریستی انجام داد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی پناهگاه مظلومان و مستضعفان بود، افزود: وقتی تروریست‌های تکفیری از ملیت‌های مختلف به مردم مسلمان منطقه هجوم آوردند، سردار سلیمانی و سربازانش جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا زن و بچه مسلمانان در امان باشند.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: سردار هر چه داشت برای حفاظت از حرم حضرت زینب (س) گذاشت و نگذاشت پای حرامی به حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام باز شود.

حجت‌الاسلام بختیاری فزود: با شهادت سردار سلیمانی شاهد یک انقلاب درونی و یک اتحاد مثال‌زدنی در امت اسلام هستیم و خون این مالک اشتر زمان همه سلایق را سر سفره انقلاب و اسلام جمع کرد.

وی خاطرنشان کرد: خون مطهر سردار شهید سلیمانی جوان‌های ما را بیدارتر کرد و هر قطره خون این شهید هزاران مجاهد را به بار می‌آورد.

امام‌جمعه سرخس در پایان تصریح کرد: سردار سلیمانی پرتویی از شعاع ولایت بودند و هر چه داشتند از تابعیت محض ولایت‌فقیه بود.

انتهای پیام/