شهادت سردار سلیمانی انسجام امت اسلامی را به دنبال دارد+ فیلم
شهادت سردار سلیمانی انسجام امت اسلامی را به دنبال دارد+ فیلم
فرمانده سپاه سرخس با تأکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی در طول سال‌های مجاهدت خود تابع محض ولایت‌فقیه بود، گفت: شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام، انسجام امت اسلامی را به دنبال دارد.

عیسی صفری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: قطعاً این جنایت وحشیانه آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند و سربازانی که این سردار تربیت کرده، جبهه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کنند.

فرمانده سپاه سرخس افزود: این اتفاقات در جریان تقابل جبهه حق و شیطان می‌افتد و درخت تناور انقلاب اسلامی از خون این شهیدان آبیاری می‌شود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی‌ها با دادن خونشان بقا و پایداری انقلاب اسلامی را ضمانت می‌کنند و این اتفاق وحشیانه‌ای که توسط آمریکا افتاد از سر خوف و ترس از جبهه مقاومت و کینه‌ای بود از این سردار عزیز داشتند.

صفری بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این حادثه اگر برای ما تلخ بود به‌مراتب و شدیدتر برای دشمنان ما تلخ‌تر است.

فرمانده سپاه سرخس تأکید کرد: این اتفاقات موجب انسجام امت اسلامی می‌شود و امت اسلامی منسجم‌تر و معتقدتر به اهداف متعالی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در طول سال‌های مجاهدت خود تابع محض ولایت‌فقیه بود و ما هم باید به تبعیت از این سردار و در راه این سردار و الگو قرار دادن شیوه و سبک زندگی این سردار در همه عرصه‌ها و در همه جبهه‌ها تابع محض ولی‌فقیه باشیم.

صفری در پایان تأکید کرد: قطعاً با شهادت سردار قاسم سلیمانی مقابله با جبهه شیطان محور شدت بیشتری پیدا می‌کند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس