جذب و آموزش رایگان ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در سرخس/ پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر» در سرخس آغاز شد
جذب و آموزش رایگان ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در سرخس/ پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر» در سرخس آغاز شد
رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس از آغاز اجرای پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر»، با هدف جذب و آموزش رایگان ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در این شهرستان خبر داد.

هادی نوروزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: ورزش «کشتی» به‌عنوان ورزش اول شهرستان سرخس با داشتن بیش از ۲۰۰ ورزشکار حرفه‌ای در تمامی رده‌های سنی، از خردسالان تا رده سنی بزرگسالان مشغول به فعالیت است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی همکاران و کشتی‌گیران سرخس، هیئت کشتی این شهرستان در سال ۹۷ به‌عنوان فعال‌ترین هیئت ورزشی از طرف هیئت استان خراسان رضوی انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه کشتی سرخس قهرمانان نام‌آوری را در رده‌های سنی مختلف تحویل جامعه داده است، تصریح کرد: مصطفی گلاوی قهرمان نوجوانان آسیا، محمد نیکومنش قهرمان سوم مسابقات جهانی کشتی سنتی تاتار کوراش، امیرمحمد یارمحمدزهی قهرمان چندین دوره کشور، سهیل سلجوقی، ابوالفضل بارانی، علی گلاوی و محمدجواد گلاوی از جمله کشتی‌گیران افتخارآفرین این شهرستان هستند.

نوروزی بیان کرد: هیئت کشتی شهرستان سرخس با افزایش زیرساخت‌های این مجموعه با توجه به اضافه شدن مدارس کشتی شهدای عباس‌آباد، جهان‌پهلوان تختی و روستاهای اطراف، به دنبال حضور حداکثری خانواده‌های محترم و فرزندانشان در این رشته ملی و پهلوان پرور است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: در این راستا با راه انداختن پویش «هر خانواده، یک کشتی‌گیر»، درصدد جذب ۱۰۰۰ کشتی‌گیر در رده‌های سنی مختلف، در سطح شهرستان سرخس هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: از تمام خانواده‌های محترم تقاضا داریم ازآنجاکه تمامی این دوره‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، برای حضور و کشف استعدادهای فرزندانشان همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به خانه کشتی شهرستان واقع در خیابان معلم، اداره ورزش و جوانان سرخس مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس