میزان تخریب در فتنه آبان‌ امسال دو برابر فتنه ۹۶ بود
میزان تخریب در فتنه آبان‌ امسال دو برابر فتنه ۹۶ بود
معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه فتنه ۹۸ سازمان‌یافته بود، گفت: میزان تخریب در فتنه آبان ماه امسال دو برابر بیشتر از فتنه ۹۶ بود و در این فتنه سازمان‌یافته، فتنه گران به اموال عمومی مردم هم رحم نکردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین عباسیان امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه در سرخس به معنای بصیرت اشاره کرد و اظهار داشت: ملاک در بصیرت شاخص‌ها هستند، بصیرت یعنی قرآن روی نیزه ما را از قرآن ناطق دور نکند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه هدف از فتنه‌ها، امتحان بصیرت و ولایتمداری است، بیان کرد: فتنه آبان ۹۸ در مدت ۴۸ ساعت به‌صورت سخت‌افزاری جمع شد، اما ابعاد نرم‌افزاری و جنبه‌های مختلف آن بیان نشده و نیاز به تبیین دارد.

وی تصریح کرد: در دنیا دومین کشوری هستیم که ارزان‌ترین بنزین را داریم و در منطقه هم اول هستیم و با توجه به اینکه هزینه تولید هر لیتر بنزین برای کشور ۵ هزار تومان است، بنابراین بنزین باید گران می‌شد و مسئله گران شدن بنزین منحصر به این دولت و آن دولت نیست.

عباسیان با تأکید بر اینکه گران شدن بنزین اقدام درستی بود اما روش اجرای آن خیلی بد بود، عنوان کرد: در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین از اصل غافلگیری به‌جای اصل اطلاع‌رسانی استفاده شده بود، مگر ما در دوران جنگ هستیم که از اصل غافلگیری استفاده شود ضمن اینکه در قضیه بنزین باید اصل اعتمادسازی اجرا می‌شد.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام عنوان کرد: زمان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بدترین زمان ممکن بود و در شرایطی که ما ۱۵۰ اندیشمند اسلامی را به‌عنوان مهمان در تهران داشتیم و باید فضای کشور آرام می‌بود، با اجرای این طرح در زمان نامناسب شاهد ناآرام شدن فضای کشور بودیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فتنه ۹۸ سازمان‌یافته بود، افزود: میزان تخریب در فتنه آبان ماه امسال دو برابر بیشتر از فتنه ۹۶ بود و در این فتنه سازمان‌یافته، فتنه گران به اموال عمومی مردم هم رحم نکردند.

عباسیان اظهار کرد: نقش لیدری زنان در فتنه اخیر، یک روش جدید بود و در این فتنه مطالبه گری انجام نشد و فتنه‌گران مستقیم شروع به آشوب و تخریب حداکثری کردند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام به حمایت رهبری از سران قوا در قضیه بنزین اشاره و تصریح کرد: دلیل حمایت رهبری از تصمیم سران قوا در حقیقت حمایت از قانون بود.

وی ادامه داد: باید نخبگان و مردم نسبت به مسائل کشور آگاه باشند و نمی‌شود هر اتفاقی که افتاد، رهبری جلو بیاید و این را باید درک کنیم که رهبر معظم انقلاب مردم‌سالاری دینی را صادقانه قبول دارند.

عباسیان با تأکید بر اینکه شهدا نهضت روشنگری را در کشور ما پایه‌گذاری کردند، افزود: شهدای ما در کنار نهضت روشنگری، کار جهادی را هم برای ما ترسیم کردند و یکی از نماد‌های کار جهادی، شهدای هسته‌ای ما هستند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام بیان داشت: مسئولی که انتخاب می‌کنیم نباید جهاد گریز و ترسو باشد، بلکه مسئولی را باید انتخاب کنیم که شجاع و جهادی عمل کند.

وی با بیان اینکه در برهه‌‌هایی از شعارهای انقلابی غفلت کردیم، افزود: این غفلت باعث شد تا کشور دچار عقب‌ماندگی شود.

عباسیان افزود: باید در انتخاب‌هایمان دقت کنیم، افرادی انقلابی پذیر، استکبارستیز، پاک دست، اشرافی ستیز و فساد ستیز روی کار بیایند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۳ میلیون نفر در کشور ما از فضای سایبر استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ناامید کردن مردم در فضاهایی چون سایبر یک کار خائنانه است و باید پیامی که به بیرون منعکس می‌شود، پیام قدرت باشد.

انتهای پیام/