برنامه راهبردی ۲۰ ساله، اساس فعالیت‌های شهرداری مزداوند است
برنامه راهبردی ۲۰ ساله، اساس فعالیت‌های شهرداری مزداوند است
شهردار شهر مزداوند با تأکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های مدیریت شهری مزداوند در مدت 2 سال گذشته با رویکرد شفاف‌سازی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است، گفت: رویکرد شهرداری مزداوند حرکت در مسیر سیاست‌های تدوین‌شده 20 سال آینده این شهر است.

محمد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تأکید بر اینکه تمامی فعالیت‌های مدیریت شهری مزداوند در مدت دو سال گذشته با رویکرد شفاف‌سازی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است، اظهار کرد: اعتقاد داریم آحاد شهروندان و مردم منطقه باید از ریز عملکرد خادمان خود مطلع بوده تا ضمن بسترسازی شفافیت اداری و مالی، زمینه برای حضور و مشارکت هدفمند شهروندان در فرآیندهای شهری تسریع شود.

شهردار مزداوند افزود: در مدت ۲۴ ماه گذشته از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات بهتر بهره گرفته شده و حتی در سال ۱۳۹۷ که شهرداری‌ها با  انقباض شدید منابع مالی روبرو بودند توانستیم اقدامات عمرانی قابل‌توجهی را انجام بدهیم.

رویکرد شهرداری مزداوند حرکت در مسیر سیاست‌های تدوین‌شده ۲۰ ساله است

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه که در این مدت همکاری قابل‌توجهی با شهرداری مزداوند داشتند، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری مزداوند حرکت در مسیر سیاست‌های تدوین‌شده ۲۰ سال آینده شهر مزداوند بوده که ماهیت کلی پروژه‌های عمرانی، اقدامات فرهنگی-اجتماعی و سایر فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری را راهبری می‌کند.

گل محمدی درباره جزئیات گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های شهرداری مزداوند در رسانه‌ها تصریح کرد: گزارش فرهنگی–اجتماعی شهرداری شامل ۵ زیر بخش مراسمات فرهنگی-مذهبی، مراسمات ملی و آیینی، حوزه آموزش شهروندی و بانوان، حوزه دیدارها و بازدیدها و درنهایت حوزه خدمات سفر، زائران و گردشگری است.

شهردار مزداوند اضافه کرد: گزارش فعالیت‌های حوزه عمرانی و ستادی شهرداری مزداوند نیز شامل ۵ زیر بخش اصلی شامل حوزه عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری، حوزه اداری و ستادی، حوزه مالی و حسابداری، حوزه مدیریت بحران و حوزه عملکردی شورای اسلامی شهر مزداوند است که به اطلاع شهروندان محترم رسیده است.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده سایت شهرداری مزداوند بروز رسانی و آماده سرویس‌دهی می‌شود، گفت: آحاد همشهریان عزیز می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و مسائل خود را از طریق این سایت به‌طور مستقیم به اطلاع خادمان خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر مزداوند برسانند.

برنامه راهبردی ۲۰ ساله شهر مزداوند، زمینه توسعه‌یافتگی این شهر را به فراهم می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر مزداوند نیز در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: در مدت این دو سال تمامی تلاش و توجه خود را بر امورات زیرساختی با هدف ایجاد و توسعه سرمایه‌گذاری، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال، توسعه بهره‌مندی منطقه و تسریع در توسعه‌یافتگی شهر مزداوند گذاشتیم.

سید بهنام سید کابلی تدوین برنامه راهبردی ۲۰ ساله شهر مزداوند توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام را مهم‌ترین اقدام زیرساختی شهر مزداوند برشمرد و اظهار داشت: تدوین این برنامه مسیر و چراغ راه آیندگان بوده تا در یک حرکت صحیح، علمی و اجرایی و پویا به سمت توسعه چندبعدی منطقه و بخش مرزداران و به‌ویژه شهر مزداوند حرکت کنیم.

شهر مزداوند در فاصله ۸۵ کیلومتری از شهر سرخس واقع شده و با جاذبه‌های متعدد گردشگری به‌ویژه پارک گردشگری-تفریحی غار مزداوند، شرایط مطلوبی را برای توسعه صنعت گردشگری و توسعه پایدار منطقه‌ای فراهم کرده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس