«قرارگاه جهادی برکت» در سرخس تشکیل شد
«قرارگاه جهادی برکت» در سرخس تشکیل شد
مجری طرح‌های اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تشکیل «قرارگاه جهادی برکت» در شهرستان سرخس با هدف خدمت‌رسانی به روستاهای محروم و هدف طرح‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام داوود حمیدی، در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به هم‌اندیشی که با تسهیلگران طرح‌های اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت گرفت، «قرارگاه جهادی برکت» با هدف خدمت‌رسانی به روستاهای محروم و هدف طرح‌ها در شهرستان سرخس تشکیل شد.

مجری طرح‌های اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در این قرارگاه گروه‌های جهادی شهرستان سرخس، اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مبلغان خواهر و برادر این شهرستان و تسهیل گران طرح‌های اجتماع‌محور بنیاد برکت فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه با تشکیل این قرارگاه شاهد حضور پررنگ‌تر مردم و خیرین برای امر خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی برکت شهرستان سرخس، جمعه آخر هر ماه به یکی از روستاهای محروم مناطق هدف اعزام و بر اساس نیازسنجی که از قبل انجام می‌شود، امر خدمت‌رسانی را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: در این قرارگاه تسهیل گران و مجموعه‌های یادشده در کنار موضوع مهم اشتغال‌زایی، به فعالیت‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، حمایت از نیازمندان با اهدای بسته‌های معیشتی و حمایت از بیماران می‌پردازند.

انتهای پیام/