مجوز تغییر کاربری زمین «سی.ان.جی دوم» سرخس دریافت شد
مجوز تغییر کاربری زمین «سی.ان.جی دوم» سرخس دریافت شد
شهردار سرخس گفت: خوشبختانه مجوز کمیته فنی مسکن و شهرسازی را برای تغییر کاربری زمین جایگاه دوم سی.ان.جی سرخس از مسکونی به تجهیزات شهری دریافت کردیم و روز چهارشنبه در کمیسیون ماده 5 درباره تغییر کاربری تصمیم‌گیری می‌شود.

احمد صفائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره زیباسازی بلوار مصلی سرخس گفت: وجود مراکز فرهنگی، مسجد امام رضا علیه السلام و مصلی نماز جمعه و برگزاری راهپیمایی‌ها در بلوار مصلی شهر سرخس باعث شد تا به این بلوار توجه بیشتر و بهتری شود.

شهردار سرخس بیان کرد: با توجه به وضعیتی که این بلوار داشت نیاز بود تا بهسازی و مناسب‌سازی در بلوار مصلی انجام شود که تاکنون ۷۰ درصد از طرح زیباسازی و مناسب‌سازی این بلوار انجام شده است.

وی اظهار کرد: برای زیباسازی این بلوار از نمای سنگ استفاده شده است و به زودی نیز موزاییک فرش می‌شود تا زیبایی خاصی داشته باشد.

صفائی گفت: ۱۷۰۰ متر طول اجرای این پروژه بوده که تا تقاطع بلوار ولی‌عصر (عج) سنگ‌کاری انجام شده است و موزاییک فرش و فضای سبز آن نیز انجام می‌شود.

شهردار سرخس درباره موضوع تغییر کاربری زمینی که برای جایگاه دوم سوخت سی.ان.جی در نظر گرفته شده بود، گفت: خوشبختانه مجوز کمیته فنی مسکن و شهرسازی را برای تغییر کاربری این زمین از مسکونی به تجهیزات شهری دریافت کردیم و روز چهارشنبه در کمیسیون ماده ۵ درباره تغییر کاربری تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان درباره استانداردسازی وسایل بازی پارک‌های شهر سرخس گفت: در این باره مکاتباتی را با اداره کل استاندارد خراسان رضوی داشتیم و طی این هفته یک نماینده از شهرداری سرخس برای ثبت وسایل‌بازی در اداره کل استاندارد می‌فرستیم تا در نهایت مجوزهای لازم برای این وسایل صادر شود و همین هفته این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/