تشکیل ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی در سرخس
تشکیل ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی در سرخس
رئیس دادگستری شهرستان سرخس از تشکیل ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی با توجه به وظایف ذاتی دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم، در دادگستری شهرستان سرخس تشکیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس افزود: هدف اصلی این ستاد که تا پایان زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال است، آگاهسازی عموم جامعه درباره جرائم و تخلفات انتخاباتی تصریح شده در قانون و پیشگیری و برخورد با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: ریاست و دبیری این ستاد را رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برعهده دارند و اعضای شورای تامین و سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان از اعضای این ستاد هستند.

حجت‌الاسلام نجف‌زاده بیان کرد: ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی با همکاری رسانه‌های شهرستان، کار آگاهسازی عموم جامعه و اطلاع‌رسانی درباره جرائم و تخلفات انتخاباتی را تا پایان زمان انتخابات پیگیری می‌کند.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس در پایان تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و جرائم انتخاباتی که جزییات آن از طریق رسانه‌های شهرستان اطلاع‌رسانی می‌شود، موارد را به دادگستری شهرستان برای پیگیری و برخورد گزارش کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس