نظارت‌ها بر بازار سرخس تشدید شد/ برخورد قاطع با گرانفروشی به بهانه افزایش بهای بنزین
نظارت‌ها بر بازار سرخس تشدید شد/ برخورد قاطع با گرانفروشی به بهانه افزایش بهای بنزین
رئیس اداره صمت شهرستان سرخس تاکید کرد: نظارت‌ها را از امروز با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی تشدید کردیم تا جلوی هر گونه تخلف احتمالی در بازار شهرستان سرخس به بهانه افزایش بهای بنزین گرفته شود.

اسماعیل علیزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش قیمت کالاها به بهانه افزایش بهای بنزین ممنوع است، اظهار کرد: قطعا هر گونه افزایشی در قیمت کالاها باید بر اساس مصوبات نهادهای مرتبط با بازار انجام شود، بنابراین هر گونه افزایش قیمت کالاها به بهانه افزایش بهای بنزین ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس افزود: هر گونه افزایش و یا کاهش قیمت در کالاهای درجه ۱، ۲ و ۳ بر اساس کمیسیون‌های مرتبط در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به رصد ویژه بازار شهرستان سرخس در پی افزایش بهای بنزین و احتمال برخی سوء استفاده‌ها در بازار برای گرانفروشی تصریح کرد: یکسری کالاهای درجه یک داریم که هر گونه افزایش قیمت این کالاها بر اساس تصمیم کمیسیون نظارت اداره صمت شهرستان باید انجام شود.

علیزاده اضافه کرد: افزایش کالاهایی که درجه ۲ نام‌گذاری می‌شوند نیز بر اساس پیشنهاد اتحادیه اصناف و با اعمال موارد قانونی از سوی اداره صمت صورت می‌گیرد و کالاهای درجه ۳ هم بایستی بر اساس سود متعارف و نظارت و مصوبه کمیسیون مربوطه انجام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس در پایان گفت: نظارت‌ها را از امروز با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی تشدید کردیم تا جلوی هر گونه تخلف احتمالی در بازار شهرستان سرخس به بهانه افزایش بهای بنزین گرفته شود.

انتهای پیام/