امام جمعه سرخس: تقویت بنیه دفاعی برای جلوگیری از جنگ است
امام جمعه سرخس: تقویت بنیه دفاعی برای جلوگیری از جنگ است
امام جمعه سرخس با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی برای جلوگیری از جنگ است، گفت: باید جرأت تجاوز را از دشمن بگیریم و تقویت بنیه دفاعی دستور صریح قرآن است؛ امروز اگر کشوری اهل جهاد نباشد و بنیه دفاعی‌اش ضعیف باشد، آسیب پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش و نمایش اقتدار حامیان ولایت با حضور گردان‌های بیت المقدس سپاه سرخس با تاکید بر اینکه فلسفه چنین مانورهایی برای وحدت، بیداری و هوشیاری مومنان است، گفت: لازم است برای اینکه دشمنان ما فکر تجاوز نداشته باشند، همیشه فعال و آماده باشیم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: نباید منتظر باشیم دشمن بیاید، بلکه ما باید به صورت متحدالشکل سراغ او برویم.

وی خاطرنشان کرد: حیات و حرکت بشریت که دشمنان قسم خورده دارد به جهاد بستگی دارد بنابراین یک انسان مسلمان اهل جهاد است.

امام جمعه سرخس با بیان اینکه تقویت بنیه دفاعی برای جلوگیری از جنگ است، گفت: باید جرأت تجاوز را از دشمن بگیریم همانگونه که خدای متعال به پیامبرش داوود سلاح و زره دفاعی می‌دهد و حتی شیوه ساخت سلاح دفاعی را به او آموزش می‌دهد و تقویت بنیه دفاعی دستور صریح قرآن است؛ امروز اگر کشوری اهل جهاد نباشد و بنیه دفاعی‌اش ضعیف باشد، آسیب پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زیر سایه فرماندهی معظم کل قوا باید، آماده و هوشیار باشند و مدام بنیه دفاعی تقویت و قوی‌تر شود.

وی گفت: فلسفه چنین مانورهایی این است که به یاد دوران وحدت بخش و معنوی دفاع مقدس باشیم و در این رزمایش‌ها وحدت و انسجام ما بیشتر شود.

امام جمعه سرخس افزود: تفکر بسیجی، تفکر خالصی است که از رسول خدا (ص) و امام حسین علیه السلام یاد گرفتیم و این تفکر است که ما را از گزند توطئه‌های دشمن در امان دارد و امروز نیروی های مسلح ایران اسلامی با این تفکر لرزه بر اندام دشمن انداخته‌اند.

حجت الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه سلاح تفکر بسیجی ایمان به الله است، گفت: امروز روحیه شهادت طلبی است که می‌تواند ما را در برابر دشمنان مصون نگه دارد.

وی ادامه داد: مردم ما امروز در راه اسلام و انقلاب ثابت قدم هستند و روحیه مقاومت و استکبارستیزی خود را در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دوباره نشان دادند.

امام جمعه سرخس در پایان بیان کرد: آینده به دست مسلمانان است و روزی می‌آید که پرچم مهدوی در سرتاسر جهان به اهتزاز در‌می‌آید.

انتهای پیام/