ژست ضد داعش آمریکا نمایشی و برای یک دوره خاص است
ژست ضد داعش آمریکا نمایشی و برای یک دوره خاص است
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در مراسم یوم الله 13 آبان سرخس گفت: داعش مخلوق دست آمریکایی‌ها بود و اینکه آمریکا ژست ضد داعش بگیرید، یک نمایش برای یک دوره خاص است و اگر آمریکا احساس کند که نیاز به تشکیل مجدد داعش دارد آن را دوباره ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیداحسان قاضی زاده هاشمی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در سرخس با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا باعث کشف اسناد لانه جاسوسی شد و به جهانیان اعلام کرد رژیم آمریکا یک رژیم استعمارگر و به دنبال این است تا بقیه کشورها سرسپرده آمریکا باشند.

نماینده سرخس در مجلس عنوان کرد: دولت ترامپ با دولت کارتر در ماهیت هیچ تفاوتی ندارد و روز به روز خبیث‌تر می‌شود اما مردم ما نه تنها در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نیاورده‌اند بلکه قدرتمندتر شدند.

وی افزود: هدف آمریکا، مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه هدف‌شان تغییر نظام اسلامی است و در مقاطع مختلف به دنبال تغییر نظام بودند، با فتنه‌ها و توطئه‌ها در مقاطع مختلف به دنبال تغییر نظام بودند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: فتنه ها و توطئه‌ها در موضوع هسته‌ای برای این بود تا با فشار، ملت ایران را مجبور به تعظیم جلوی آمریکا کنند اما ملت ایران با مقاومت و ایستادگی از اصول و آرمان‌هایش دست نخواهد کشید.

نماینده سرخس در مجلس با اشاره به سوء استفاده آمریکا از هم‌پیمانانش، گفت: آمریکا با یاران خودش نیز مشکل داشت، حسنی مبارک در مصر و خاندان پهلوی در ایران کسانی بودند که آمریکایی‌ها حتی حاضر به پذیرش آنها نشدند و اکنون نیز آمریکا به دنبال دوشیدن کشورهای عربی و عربستان سعودی است.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته در عراق و لبنان شاهد اتفاقاتی هستیم که موضوعات اقتصادی و سیاسی آن موضوعات جدیدی نیست و از قبل وجود داشته است اما وقتی عراق مرز خود را با سوریه باز کرد و زیر بار زورگویی هایی آمریکا نرفت و دولت عراق موضوع رایگان بودن ویزا اربعین را پذیرفت و میلیون‌ها ایرانی در ایام اربعین به عراق سفر کردند باعث شد تا آمریکایی‌ها و همپیمانانش در منطقه عصبانی شوند و توطئه‌چینی کنند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: داعش مخلوق دست آمریکایی‌ها بود و اینکه آمریکا ژست ضد داعش بگیرید یک نمایش است برای یک دوره خاص و اگر آمریکا احساس کند که نیاز به تشکیل مجدد داعش است آن را ایجاد می کند.

نماینده سرخس در مجلس با بیان اینکه حفظ انسجام و وحدت تحت فرماندهی و مدیریت فرمانده کل قوا راه برون رفت از مشکلات است گفت: حفظ اتحاد و انسجام آنچنان ضروری است که حتی یک بازیکن فوتبال ما برای شادی گل خود رمز حل مشکلات کشور را اطاعت از رهبری می داند و این نباید در حد شعار باشد و همه باید به دستورات رهبری عمل کنیم.

وی بیان کرد: وقتی رهبری می‌فرمایند به مذاکره خوش بین نیستیم نباید یک عده ای بیانیه دهند که در هر شرایطی با ترامپ مذاکره کنیم؛ آن هم ترامپی که به دنبال زورگویی است، چرا با مذاکره آمریکا عزت خود را زیر سوال ببریم؟

قاضی‌زاده هاشمی افزود: کشور ما دارای منابع عظیم است و باید به منابع داخلی و تولید داخلی به عنوان یک راهبرد اصلی توجه ویژه شود.

نماینده سرخس در مجلس تاکید کرد: آمریکا به دنبال این است تا با تحریم‌های ظالمانه اقتصاد ما را دچار مشکل کند اما ما باید راه توجه به منابع داخلی و صرف منابع داخلی و عدم واردات گسترده را در پیش بگیریم و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/