ریشه آشوب‌ها در دنیا محصول جاسوس خانه‌های آمریکا است
ریشه آشوب‌ها در دنیا محصول جاسوس خانه‌های آمریکا است
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه ریشه تمامی آشوب‌ها در دنیا محصول جاسوس خانه‌های آمریکا است، گفت: طراحی ۱۰۰ کودتا و بیش از ۲۰۰ مداخله در دنیا برای براندازی حکومت‌ها، محصول سفارت‌های آمریکا در کشورهای مختلف است که نقش جاسوس خانه را دارند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی برای همیشه و تا آخر عمر ادامه دارد، اظهار کرد: رابطه با استکبار جهانی رابطه گرگ‌ومیش است و کسانی که دم از رابطه با آمریکای گرگ‌صفت می‌زنند، باید بدانند آمریکایی که حتی به متحدان خود رحم نمی‌کند به ملتی که چهل سال است در برابر او ایستاده، رحم نخواهد کرد.

امام‌جمعه سرخس افزود: آمریکا با ایران اسلامی دشمنی می‌کند چون مردم ما در خط نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و خستگی‌ناپذیر هستند، بنابراین حرف از رابطه آمریکا با ایران برای چپاول و سیطره دوباره بر ملت ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا در کشورهای مختلف دنیا لانه‌های جاسوسی دارد، تصریح کرد: امروز در عراق، اتاق فرمان آشوب‌ها در سفارت آمریکا و هسته مرکزی این اغتشاشات در استان الانبار است و توطئه‌ها توسط کسانی اجرا می‌شود که از جبهه مقاومت کینه دارند.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: طراحی ۱۰۰ کودتا و بیش از ۲۰۰ مداخله در دنیا برای براندازی حکومت‌ها، محصول سفارت‌های آمریکا در کشورهای مختلف است که نقش جاسوس خانه را دارند.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ عنوان کرد: دانشجویان ما در این روز لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به تسلط آمریکا بر ملت ایران برای همیشه پایان دادند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: مردم ما در روز مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر به خیابان‌ها می‌آیند و از باب یادآوری و تذکر، روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش می‌گذارند و این پیام را به مردم دنیا می‌دهند که تا وقتی این لانه‌های جاسوسی در کشورهای شما باشد، آشوب و سلطه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دیگر اجازه نمی‌دهیم سفره جاسوسی آمریکا در کشورمان پهن شود، بیان داشت: امروز در عراق مراجع ساخته دست انگلیس داریم که عامل فتنه هستند و بیشترین حرکت‌های تبلیغی را دارند و هدفشان ایجاد لشگر برای استکبار است.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان بسیجی ما دانش‌آموخته مکتب حسینی هستند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز این گواه را دارد که دانش‌آموزان ما در بزنگاه‌های انقلاب بیدار بوده و هوشیاری خود را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس