ساخت جت آموزشی یاسین طنین صدای «ما می‌توانیم» در گام دوم انقلاب است/ پروژه خاورمیانه آمریکایی شکست خورد
ساخت جت آموزشی یاسین طنین صدای «ما می‌توانیم» در گام دوم انقلاب است/ پروژه خاورمیانه آمریکایی شکست خورد
حجت‌الاسلام بختیاری ساخت و طراحی هواپیمای جت آموزشی «یاسین» را پیشرفتی بزرگ در صنعت دفاعی و نه بزرگ به تحریم‌های دشمن دانست و گفت: ساخت این جت آموزشی در حقیقت طنین صدای «ما می‌توانیم» جوانان در گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس،حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب اصیل و نهضت پرعظمت رسول خدا است، اظهار کرد: هدف رسول خدا (ص) تشکیل حکومت اسلامی بود، اما مشرکان موانعی ایجاد کردند و پس‌ازآن حضرت مسیر حکومت منحرف شد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه پس از ۱۴۰۰ سال یکی فرزندان رسول مکرم اسلام یعنی امام خمینی (ره) دست به قیام برای تشکیل دوباره حکومت اسلامی زدند، تصریح کرد: در دوران قیام الهی امام راحل نیز مستکبران به دنبال ایجاد موانع بودند تا اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی دشمنان با ایران اسلامی آغاز شد و در نهایت فرزندان روح‌الله با روحیه انقلابی در مقابل دشمن ایستادند و به مدد امام هشتم نصرت الهی محقق و دشمن در این فتنه ذلیل شد.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت ادامه دارد، افزود: شکست پی‌درپی توطئه‌ها و فتنه‌های مستکبران موجب شده تا دشمن دست به فتنه‌های جدید بزند و حلقه اول این فتنه‌های سریالی در عراق کلید خورد تا راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به حاشیه برود.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: حلقه دوم این سریال فتنه‌انگیزی در لبنان در حال شکل‌گیری است که با مدیریت و صداقت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان و مسئولان این کشور این فتنه دشمن نیز در حال خنثی شدن است.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز در دوران رشد جبهه مقاومت و پیروزی حلقه‌های مقاومت در منطقه هستیم، بیان داشت: خاورمیانه‌ای که آمریکایی‌ها در خیالشان بود، امروز به خاورمیانه مقاومت تبدیل شده است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اراده خدای متعال بر نصرت امت اسلامی خاطرنشان کرد: اربعین حسینی که در حقیقت نمایشگاه بزرگ اسلام برای جذب همه آزادی خواهان است، این نصرت الهی را نوید می‌دهد.

وی در ادامه با تأکید بر جمله امام روح‌الله که فرمودند، «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» اظهار داشت: دستگیری روح‌الله زم، ریگی رسانه‌ای مستکبران توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) یک شاهکار اطلاعاتی بزرگ و ضربه سهمگینی بر پیکره نهادهای امنیتی دشمن بود که امروز مایه افتخار ملت ایران و سردرگمی دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری ساخت و طراحی هواپیمای جت آموزشی «یاسین» را نیز پیشرفتی بزرگ در صنعت دفاعی و خودباوری و نه بزرگ به تحریم‌های دشمن دانست و تصریح کرد: ساخت این جت آموزشی در حقیقت طنین صدای «ما می‌توانیم» جوانان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/