اجرای ۲۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در سرخس
اجرای ۲۵ برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در سرخس
فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اجرای 25 برنامه شاخص و عمومی هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان سرخس گفت: گفتمان سازی و قرائت «بیانیه گام دوم انقلاب» در مدارس سرخس هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.

عیسی صفری در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان سرخس اظهار کرد: هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی که از هفتم آبان ماه آغاز می‌شود، ۱۰ برنامه شاخص و ۱۵ برنامه عمومی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به دسته روی هیئت‌های عزاداری دانش‌آموزی در اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: با توجه به تقارن سالروز شهادت امام رضا علیه‌السلام با اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، حرکت دسته‌های عزاداری دانش‌آموزی در این روز را در سطح شهرستان داریم.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان و جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید نقش‌آفرینی مضاعفی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ۱۰۰۰ نسخه برشور از بیانیه گام دوم انقلاب به همت موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (ع) سرخس تهیه و بین مدارس توزیع شده که مسابقه‌ای با همین موضوع برگزار و از برندگان در هفته بسیج دانش‌آموزی تقدیر می‌شود.

صفری با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان، پرچم‌دار تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند، تصریح کرد: در کنار برگزاری مسابقه، گفتمان سازی و قرائت بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس شهرستان هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه سرخس در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز بیان کرد: در روز ۱۱ آبان در ۱۰ مدرسه شهرستان، یادواره شهدا با اجرای خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه ۱۲ آبان یادواره بزرگ شهدای دانش‌آموز شهرستان را داریم.

وی عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با امام‌جمعه، حضور حداکثری دانش‌آموزان در نماز جمعه با محوریت اجرای برنامه‌های نماز جمعه توسط دانش‌آموزان، برگزاری مسابقه آدمک استکبار، پخش فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار، نشست‌های بصیرتی و روشنگری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان سرخس عنوان کرد.

صفری در پایان با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در صف اول مبارزه با مستکبران قرار دارد و پرچم‌دار مقاومت در دنیا است، گفت: نظام اسلامی مقاومت در برابر سلطه گری جهانی را به‌عنوان یک استراتژی می‌داند و این استراتژی همچون هر سال با حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان خودش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس