جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
پ
  • شناسه : 36195
  • 30 مهر 1398 - 16:40
  • ۰ دیدگاه
رئیس اداره گاز ناحیه سرخس:

۵ روستای بخش مرکزی سرخس مهر پارسال گازدار شدند/ استقبال پایین مردم این روستاها برای اشتراک‌پذیری/ ۲۶ روستای بخش مرزداران سرخس در نوبت گازرسانی هستند

۵ روستای بخش مرکزی سرخس مهر پارسال گازدار شدند/ استقبال پایین مردم این روستاها برای اشتراک‌پذیری/ ۲۶ روستای بخش مرزداران سرخس در نوبت گازرسانی هستند
۵ روستای بخش مرکزی سرخس مهر پارسال گازدار شدند/ استقبال پایین مردم این روستاها برای اشتراک‌پذیری/ ۲۶ روستای بخش مرزداران سرخس در نوبت گازرسانی هستند
رئیس اداره گاز ناحیه سرخس با تاکید بر اینکه هم‌اکنون ۳۴ روستای شهرستان سرخس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: ۵ روستا از بخش مرکزی سرخس مهر پارسال گازدار شدند، اما استقبال مردم این روستاها برای اشتراک‌پذیری پایین است.

مهدی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان گازخیز سرخس اظهار کرد: هم اکنون ۳۴ روستا در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس با بیان اینکه ۵ روستای بخش مرکزی شهرستان مهر پارسال گازدار شدند، افزود: روستاهای شیرتپه، سنگر، کلاته مره‌ای، صمدآباد و نوروزآباد ۵ روستای بخش مرکزی هستند که مهر پارسال گازدار شدند، اما متاسفانه استقبال مردم این روستاها برای اشتراک‌پذیری پایین است.

وی با اشاره به آمار اشتراک‌پذیری این روستاها عنوان کرد: به جزء روستای سنگر با ۲۱۵ اشتراک‌پذیری، مابقی روستاهای یاد شده عدد بسیار پایینی در اشتراک‌پذیری دارند.

منفرد با بیان اینکه هر روستا بسته به جمعیت خانوار کل روستا می‌تواند اشتراک‌پذیری داشته باشد، افزود: هزینه اشتراک‌پذیری برای هر مشترک حدود ۲۱۱ هزار تومان است و اشتراک‌پذیری انجام شود، در اسرع وقت و به‌روز کنتور مشترک نصب می‌شود.

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس در ادامه با اشاره به پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرزداران شهرستان بیان کرد: کار اتصال شبکه و علمک‌گذاری در این روستاها هم انجام شده و فقط بخشی از این پروژه از جمله برق‌رسانی و ایجاد ایستگاه‌ها مانده که به زودی با مرتفع شدن این موضوعات این سه روستا گازدار می‌شوند.

وی با اشاره به اخذ مجوز گازرسانی به ۲۶ روستای دیگر بخش مرزداران این شهرستان تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمری که از سوی مسئولان شهرستان و استان صورت گرفت، مجوز گازرسانی به ۲۶ روستای بخش مرزداران سرخس دریافت شد.

منفرد با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه گازرسانی به این ۲۶ روستا تعیین شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پیمانکار پروژه در حال تجهیز کارگاه است و به احتمال زیاد تا دو ماه آینده، عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

رئیس اداره گاز ناحیه سرخس تاکید کرد: با گازرسانی به این روستاها بر اساس آمار، بالای ۸۰ درصد روستاهای شهرستان سرخس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۵ هزار خانوار در شهرستان سرخس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس
بدترین شرایط آبی در روستاهای سرخس حاکم بر روستای آبدراز است/ اثبات موضوع کم آبی روستا+ فیلم 26 خرداد 1402

بدترین شرایط آبی در روستاهای سرخس حاکم بر روستای آبدراز است/ اثبات موضوع کم آبی روستا+ فیلم

دهیار روستای آبدراز شهرستان سرخس به موضوع کم آبی این روستا اشاره کرد و گفت: بدترین شرایط آبی در روستاهای سرخس حاکم بر روستای آبدراز است.

خبر خوب؛ ۶ روستای سرخس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند 11 خرداد 1402

خبر خوب؛ ۶ روستای سرخس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

فرماندار شهرستان سرخس گفت: ۶ روستای شهرستان سرخس تا پایان ۶ ماهه اول امسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

آبرسانی به ۵ روستای سرخس توسط سپاه/ شعار سپاه از مردم، با مردم و برای مردم حقیقتی غیرقابل کتمان است 24 تیر 1401
فرمانده محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس خبر داد؛

آبرسانی به ۵ روستای سرخس توسط سپاه/ شعار سپاه از مردم، با مردم و برای مردم حقیقتی غیرقابل کتمان است

فتوحی گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی‌های اخیر و تنش‌های آبی در شهرستان سرخس، 5 روستا به‌عنوان اولویت آبرسانی انتخاب شدند که آبرسانی به این روستاها توسط سپاه در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.