راهپیمایی اربعین حسینی مانور بزرگ مستضعفان عالم علیه مستکبران است
راهپیمایی اربعین حسینی مانور بزرگ مستضعفان عالم علیه مستکبران است
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی امروز کمر مستکبران را شکسته است، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی مانور بزرگ مستضعفان عالم علیه مستکبران است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه این روزها عاشقان حسینی شور و شعور وصف‌ناشدنی در راهپیمایی اربعین حسینی به پا کردند، اظهار کرد: قطعاً راهپیمایی اربعین حسینی بزرگ‌ترین راهپیمایی بشری در طول تاریخ است.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود، حدود چهار میلیون زائر فقط از ایران اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند، تصریح کرد: این فرمایش رسول خداست که فرمودند، امام حسین علیه‌السلام چراغ هدایت است و این چراغ امروز در عالم نورافشانی می‌کند.

وی بیان کرد: امام حسین علیه‌السلام کشتی نجات است و این کشتی نجات در فاصله جاده ظهور، مستضعفان و همه عالمیان را به‌سوی خود دعوت می‌کند و می‌گوید اگر عزت و عظمت می‌خواهید به‌سوی این کشتی نجات حرکت کنید.

حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی امروز کمر مستکبران را شکسته است، افزود: راهپیمایی اربعین حسینی مانور بزرگ مستضعفان عالم علیه مستکبران است.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: امروز راهپیمایی اربعین حسینی فتنه هر فتنه‌گری و نقشه هر نقشه گری را علیه اسلام خنثی می‌کند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه پیروزی قطعی از آن مسلمانانی است که تحت لوای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، اظهار داشت: شور و شعور حسینی در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی فتنه دشمن در عراق را در نطفه خفه کرد و بصیرت مرجعیت و مردم عراق نقشه بعثی‌ها و سران آن‌ها غربی‌ها را ناکام گذاشت.

وی مقاومت و ایستادگی را رمز اقتدار ایران اسلامی دانست و ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی همچون گذشته باید به آمریکایی که امروز حتی به هم‌پیمانانش پشت می‌کند و از پشت خنجر می‌زند، «نه» بزرگ بگویند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با اشاره به ۲۴ مهر ۵۸ سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز ارتش ما در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران با بصیرت دینی و سیاسی از انقلاب و اسلام دفاع جانانه‌ای دارند.

انتهای پیام/