۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش آموزان دهستان تجن سرخس توزیع می‌شود
۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش آموزان دهستان تجن سرخس توزیع می‌شود
جانشین فرمانده سپاه سرخس گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع)، ۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین دانش آموزان دهستان تجن این شهرستان توزیع می‌شود.

حسین بابائی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع)، ۱۴۰۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین دانش آموزان دهستان تجن این شهرستان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه سرخس خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با جشن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید در مسجد روستای قوش عظیم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و بزرگان این روستا برگزار شد، کلید خورد.

وی با اشاره به نهضت بازسازی مدارس دهستان تجن این شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: از آغاز فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه‌السلام در دهستان تجن، تاکنون بیش از ۲۰ مدرسه در سطح این دهستان بهسازی و رنگ‌آمیزی شده است.

بابائی بیان کرد: همچنین برای کیفی سازی مسئله مهم تعلیم و تربیت و توجه به آموزش‌وپرورش، از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه‌السلام، ۲۰ صندلی و میز برای معلمان، ۱۳۰ عدد میز و نیمکت برای دانش آموزان، یک عدد دستگاه چاپ، ۴۵ عدد صندلی دسته‌دار، ۲ دستگاه میز اداری، یک دستگاه رایانه و ۱۰ عدد صندلی اداری در سطح مدارس این دهستان در حال توزیع است.

دهستان تجن به مرکزیت روستای سنگر در بخش مرکزی شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی واقع شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس