نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است/ آمریکا با چه مجوزی در خلیج فارس ائتلاف ایجاد می‌کند؟ جای او خلیج خوک‌هاست
نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است/ آمریکا با چه مجوزی در خلیج فارس ائتلاف ایجاد می‌کند؟ جای او خلیج خوک‌هاست
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است، گفت: ملتی که به ارزش‌ها و داشته‌های خودش پشت کند، تنبیه می‌شود و اولین تنبیه برای این ملت زوال نعمت است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در اولین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور سردار رجبعلی یوسفعلی زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، همایش بزرگ «دفاع همچنان باقیست» در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد.

سردار رجبعلی یوسفعلی زاده در این همایش با بیان اینکه حسینی عمل کردن یک منطق است، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی که بیدارگر بشریت در عصر حاضر بودند در روزهای آغازین انقلاب به این موضوع تاکید کردند که این نهضت یک نهضت حسینی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه منطق، مرام و مدل رفتار انقلاب اسلامی، حسینی است، افزود: منطق انقلاب اسلامی این است که با دوست حسین علیه السلام دوست و با دشمن حسین علیه السلام دشمن هستیم و تا روز قیامت این منطق ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دفاع همچنان باقیست، چون حسینی بودن تاریخ مصرف ندارد و تا روزی که جهان باقیست، مبارزه حسینیان زمان علیه یزیدیان زمان ادامه دارد.

سردار یوسفعلی زاده ادامه داد: امام راحل از یک ملت مورد تحقیر دشمنان و زیر بار طاغوت ها، یک امت واحده و یک لشکر آماده ساخت و در دهان بدخواهان کوبید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه فریادهای انقلابی در حلقوم‌ها زنده است، افزود: انقلاب اسلامی امروز به کوری چشم دشمنان پس از چهل سال به خار چشم و استخوان در گلوی استکبار تبدیل شده است ‌و این حقیقت را دشمن پذیرفته که با انقلاب اسلامی، ملت مقتدر و امام انقلابی مستقر در جمهوری اسلامی نمی‌تواند گستاخانه رفتار کند.

وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی از مردم مظلوم یمن، فلسطین و لبنان وحشت دارد، چون انقلاب اسلامی مرز درگیری با دشمن را تا هزاران کیلومتر آن طرف تر برده و در کنار این ملت های مظلوم و آزاده و مستعضعفان عالم است.

سردار یوسفعلی زاده تاکید کرد: امروز چاره عبور از مشکلات، وحدت و انسجام، بصیرت و دشمن شناسی، درک درد آحاد مردم است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه کسی که درک درد آحاد مردم را نداشته باشد، انسانیتش زیر سوال است، گفت:  انقلاب اسلامی این منطق را به تمام جهان صادر کرده است، که اگر می‌خواهید سربلند باشید و دشمنان بر شما مسلط نباشند، وحدت داشته باشید.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نه به یک چراغ بلکه به چهل چراغ تبدیل شده است و امروز نه تنها مردم ایران بلکه مسلمین و مستضعفان عالم به چنین انقلابی افتخار می‌کنند و این کارنامه جای شکرگزاری دارد.

سردار یوسفعلی زاده با تاکید بر اینکه آمریکا ملت ها را نوکر خود و ایران اسلامی آن‌ها را ولی نعمت خود می‌داند، تصریح کرد: آمریکا با چه مجوزی در خلیج فارس ائتلاف ایجاد می‌کند؟ جای او خلیج خوک‌هاست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: ملتی که به ارزش‌ها و داشته‌های خودش پشت کند، تنبیه می‌شود و اولین تنبیه برای این ملت زوال نعمت است.

وی با بیان اینکه برای امتداد دفاع همچنان باقیست، نیاز به چانه‌زنی و مذاکره با دشمن نداریم، عنوان کرد: کشکول گدایی به سمت دشمن، برگشتن از دفاع و ذلت است؛ دفاع همچنان باقیست، یعنی اینکه فرمان رهبرمان را روی دست بگیریم و بر داشته ها و ارزش های خودمان تکیه کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس