برگزاری جلسه میثاق خانواده ها با مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
برگزاری جلسه میثاق خانواده ها با مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
در راستای ارج نهادن به نقش خانواده های کارکنان در تولید پایدار گاز طبیعی، جلسه میثاق خانواده ها با مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در محل سالن سینمای مجتمع مسکونی گاز شهید مهاجر برگزار شد.

به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، در این مراسم مدیرعامل پالایشگاه با اشاره به ماموریت ها و استراتژی های پالایشگاه و توجه به رفاه و آسایش خانواده های کارکنان بیان کرد: همسران شما به عنوان کارکنان خدوم به صورت شبانه روزی تلاش می نمایند تا برگ های زرینی در دفتر افتخارات این مجتمع گازی ثبت کنند و واحدهای عملیاتی را برای خدمت رسانی مطمئن به هموطنان همواره مطمئن و پایدار حفظ نمایند.

سید مجید منبتی بر نقش خانواده ها در پشتیبانی از کارکنان و پایداری تولید گاز اشاره و اضافه کرد: ما هم وظیفه داریم از هیچ تلاشی برای رفاه و آسایش خانواده ها فروگذاری نکنیم و بهترین امکانات رفاهی، اجتماعی، ورزشی و همچنین کلاس های اوقات فراغت فرزندان را برای خانواده ها به عنوان پشتیبانی کارکنان در امر پایداری تولید گاز طبیعی فراهم نمائیم که امیدواریم در این مهم رضایت خانواده ها را تامین کرده باشیم.

وی تاکید کرد: در مجموعه مسکونی فضاهای مناسب آموزشی، فرهنگی و هنری، سینما، سالن های ورزشی و مساجد فراهم شده و انتظار میرود خانواده های کارکنان از این امکانات در جهت رشد و تعالی خود و فرزندان و آینده سازان این کشور به نحو شایسته استفاده کنند. انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس