دستگاه‌های مسئول موظف به پیگیری مطالبات ساکنان مسکن مهر سرخس شدند
دستگاه‌های مسئول موظف به پیگیری مطالبات ساکنان مسکن مهر سرخس شدند
دادستان عمومی و انقلاب سرخس گفت: دستگاه‌های مسئول موظف به پیگیری مطالبات ساکنان فاز دوم مسکن مهر سرخس شدند و دادستانی هم از باب نظارت تاکید می‌کند که این دستگاه ها به وظیفه قانونی خودشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در راستای حفظ حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، دادستان عمومی و انقلاب سرخس و جمعی از مسئولان این شهرستان ظهر امروز از پروژه ۴۴ واحدی مسکن مهر شهر سرخس بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات ساکنان این مجتمع قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، در حاشیه بازدید از این مجتمع اظهار کرد: با توجه به وصول گزارشات متعدد و مراجعات مردمی به دادستانی مبنی بر نارضایتی های اجتماعی ایجاد شده در خصوص ایجاد امکانات اولیه در پروژه فاز دوم مسکن مهر شهر سرخس این بازدید انجام شد.

حمید علیزاده تصریح کرد: دادستانی در راستای وظیفه قانونی خود مبنی بر احیای حقوق عامه به همراه مسئولان مربوطه به این موضوع ورود و با بازدید میدانی از این پروژه، مشکلات و مطالبات مردم را از نزدیک بررسی کرد.

وی بیان داشت: در این بازدید دستگاه های مسئول موظف شدند نسبت به مشکلات ساکنان این مجتمع اهتمام بیشتری داشته باشند و دادستانی هم از باب نظارت تاکید می کند که این دستگاه ها به وظیفه قانونی خودشان عمل کنند.

شهردار سرخس نیز در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تاکید بر اینکه آماده سازی محل برای ارائه خدمات توسط شهرداری بایستی از سوی خود مالکان این مجتمع انجام شود، گفت: قرار بر این شد، پس از مراجعه پیمانکاران این پروژه به شهرداری و عقد قراردادهای لازم و پرداخت حق و حقوقات، شهرداری نسبت به آماده سازی، جدول گذاری و آسفالت اقدام کند.

احمد صفایی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت امکانات پیمانکاران، شهرداری برای آماده سازی محل نیز با ساکنان این مجتمع همکاری می کند.

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از عقد قرارداد شرکت تعاونی متولی اجرای پروژه مسکن مهر، شهرداری تا ۱۰ روز پس از تنظیم قرارداد نسبت به ارائه خدمات اقدام می کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس