پالایشگاه گاز سرخس از کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کند
پالایشگاه گاز سرخس از کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کند
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: یکی از اهداف ما در سال «رونق تولید» حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از اهداف ما در سال «رونق تولید» حمایت از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی است و وقتی مدیران شرکت های داخلی نسبت به تاسیس شعب خود در سرخس مبادرت ورزند سعی می کنیم با رعایت ضوابط و مقررات، نیازهای پالایشگاه را از این شرکت ها تامین کنیم تا شاهد رونق تولید در این شهرستان مرزی باشیم.

سید مجید منبتی خاطرنشان کرد: همکاران ما در انجام کارهای خیرخواهانه همیشه پیش قدم هستند و یکی از دغدغه های اصلی آنان کمک به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است که این هدف در قالب خیریه کارکنان از زمان راه اندازی پالایشگاه در سال ۱۳۶۲ در حال انجام است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این دیدار بیان کرد: امروز شاهد حمایت های پالایشگاه از کسب و کارهای نوپا و شرکت های داخلی فعال شهرستان هستیم که زمینه ساز شکوفایی فعالیت های اقتصادی در این شهرستان مرزی شده است.

حمید رضا پوریوسف با اشاره به اینکه مدیران ارشد پالایشگاه تلاش های زیادی را در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکتی داشته‌اند بیان کرد: مدیران و کارکنان پالایشگاه در قالب فعالیت مسئولیت اجتماعی ارتباط بسیار مناسبی را با جامعه هدف بهزیستی برقرار کرده اند و این نهاد از خدمات خیرخواهانه مجموعه خیریه کارکنان پالایشگاه برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی خراسان رضوی جامعه هدف وسیعی را تحت پوشش دارد تصریح کرد: با کمک افرادی که در مسائل اجتماعی فعال هستند و دغدغه ارائه خدمات به خانواده های مددجویان بهزیستی را دارند شاهد گام های بسیار خوبی در ارائه خدمات به این خانواده ها هستیم.

پوریوسف در پایان گفت: در این نشست مقرر شد در برگزاری کلاس های آموزشی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی شهرستان سرخس با مشارکت خیریه کارکنان پالایشگاه اقدامات مثبتی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس