مواجهه دشمن با جبهه مقتدر مقاومت/ دعوت به مذاکره آمریکا یک دروغ بزرگ است/ چشمه عظمت و پیشرفت نظام اسلامی امروز از درون می‌جوشد
مواجهه دشمن با جبهه مقتدر مقاومت/ دعوت به مذاکره آمریکا یک دروغ بزرگ است/ چشمه عظمت و پیشرفت نظام اسلامی امروز از درون می‌جوشد
حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه امروز شمشیر مقاومت ملت ایران دشمن را به عقب‌نشینی واداشته است، گفت: امروز دشمن نه با ایران اسلامی بلکه با جبهه بزرگی با نام جبهه مقتدر مقاومت روبرو است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه سعادت دنیا و آخرت در پیروی از اهل‌بیت علیهم‌السلام است، اظهار کرد: از فردا ماه ذی‌الحجه شروع می‌شود؛ در ماه‌های حرام این ماه ویژگی‌های خاصی دارد و در دهه اول این ماه که دهه معلومات است بسیار بر ذکر گفتن تأکید شده است؛ دهه‌ای که انسان می‌تواند خودش را عشق خدای متعال برساند.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به اینکه مقدس‌ترین ازدواج تاریخ را در این ماه داریم، در این ازدواج امام علی علیه‌السلام به‌عنوان بزرگ‌ترین مرد تاریخ داماد و حضرت زهرا سلام‌الله علیها سیده نساء العالمین عروس است و این ازدواج برای همه ارادتمندان علوی و فاطمی باید الگو باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ازدواج‌های ما علوی و فاطمی نیست، تصریح کرد: امروز مهریه‌هایی برای ازدواج تعیین می‌شود که مغایر با سنت و احکام اسلامی است؛ آخر مهریه‌هایی که به تاریخ تولد عروس تعیین می‌کنند و امری عجیب است، به خوشبختی ختم نمی‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری تأکید کرد: پیامبر اعظم (ص) آمد تا زنجیرهای جاهلیت را از بین برود، بنابراین نباید به جاهلیت مدرن گرفتار شویم.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه باید تقوا و ایمان ملاک انتخاب همسر باشد، گفت: کسانی که به دنبال ثروت و فلان کانال و فضای مجازی و هوس آشنا و ازدواج می‌‌کنند، نتیجه این ازدواج زندگی یک‌ساله و متلاشی شدن خانواده است.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: زن و شوهر باید مانند دو بال یکدیگر را برای رسیدن به خدای متعال کمک کنند.

وی اضافه کرد: امروز طلاق رو به افزایش است چون جوانان ما ملاک درستی برای ازدواج ندارند و متأسفانه زندگی مجردی که نقشه دشمن بوده، در حال ترویج است.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز در جنگ روانی، جنگ نظامی و اخیراً در جنگ نفت‌کش‌ها شکست خوردند، بیان داشت: امروز مشاهده می‌کنیم آمریکا، انگلیس و فرانسه حتی نمی‌توانند امنیت کشتی‌هایشان را تأمین کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس تأکید کرد: رهبری مقتدر امروز ما را در تمامی صحنه‌ها پیروز میدان کرده است و دولت و ملت و نظام ما چون از استکبار دل کنده‌اند، چشمه عظمت و پیشرفت از درون می‌جوشد.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: امروز پالایشگاه‌هایی در کشور در حال ساخت است که خام فروشی نفت را تعطیل می‌کند؛ این یعنی تحریم نفتی هم دیگر جواب نمی‌دهد.

وی تحریم وزیر خارجه ایران را اوج ذلت و شکست آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکایی که امروز سردرگم شده، از طرفی حرف از مذاکره می‌زند و از طرفی مسئول دیپلماسی ما را تحریم می‌کنند؛ این یعنی دعوت به مذاکره یک دروغ بزرگ است.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه شمشیر مقاومت ملت ایران امروز دشمن را به عقب‌نشینی واداشته است، گفت: امروز دشمن نه با ایران بلکه با جبهه بزرگی با نام جبهه مقتدر مقاومت روبرو است.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: خبرنگاران سربازان خط مقدم جبهه رسانه‌ای نظام اسلامی هستند و از خبرنگارانی که واقعیت‌ها را با حفظ مصالح و منافع نظام اسلامی و مردم منعکس می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس