وسایل بازی پارک‌ها مشمول مقررات استاندارد اجباری است
وسایل بازی پارک‌ها مشمول مقررات استاندارد اجباری است
مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان سرخس گفت: وسایل بازی شهربازی‌ها و پارک‌ها مشمول مقررات استاندارد اجباری است و همه مالکان و بهره‌برداران اين وسايل باید نسبت به استانداردسازی آن‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

علی اکبر ولایتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: متأسفانه در اثر غیراستاندارد بودن و غیرایمن بودن تجهیزات شهربازی و وسایل بازی در کشورمان خطرات و آسیب‌هایی برای مردم به ویژه کودکان به وجود آمده است.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان سرخس تصریح کرد: با توجه به اینکه وسایل بازی شهربازی‌ها،پارک‌ها و مهدکودک‌ها مشمول مقررات استاندارد اجباری است، بنابراین لازم است همه مالکان و بهره برداران این وسایل نسبت به استانداردسازی آن‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان داشت: متولیان امر با همکاری یکدیگر می‌توانند محیطی امن برای آسایش و رفاه و سلامت مردم ایجاد کنند و بدون همکاری و پیگیری استقرار استاندارد در پارک‌ها و نیز کنترل وسایل بازی این مهم میسر نمی‌شود.

ولایتی از توجه، قانون مداری و همکاری شهرداری شهر مزداوند برای استانداردسازی وسایل بازی یکی از پارک‌های این شهر خاطرنشان کرد: از دیگر بهره‌برداران انتظار می‌رود برای استفاده ایمن کودکان از این وسایل بازی نسبت به استانداردسازی آنها اقدام کنند و در راستای انجام بازرسی از این تجهیزات، با شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/