دفع خطر توطئه‌های دشمن با قدرت «بسیج عمومی» ملت ایران/ گزینه نظامی دشمن زیر میز است
دفع خطر توطئه‌های دشمن با قدرت «بسیج عمومی» ملت ایران/ گزینه نظامی دشمن زیر میز است
امام جمعه موقت سرخس با بیان اینکه گزینه نظامی دشمن امروز از روی میز به زیر میز رفته است، گفت: قدرت «بسیج عمومی» ملت ایران امروز خطر توطئه‌های دشمن را دفع کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه اگر اسرارمان دست دشمن برسد به ما ضربه می‌زند، اظهار کرد: رفاقت با اشرار یکی از عوامل بدبختی‌ها در دنیا و آخرت است.

امام جمعه موقت سرخس به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و تصریح کرد: شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام و یکی از ارکان مهم کشور است که اگر بر این نهاد مقدس خدشه وارد شود به اسلامیت و جمهوریت نظام ضربه وارد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه گزینه نظامی دشمن امروز از روی میز به زیر میز رفته است، افزود: دشمنان نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هر چه در توان داشتند به کار بردند و زمانی که ما در امکانات نظامی ضعیف بودیم، نتوانستند نظام را از بین ببرند.

حجت الاسلام شریعتی عنوان کرد: رهبری داهیانه امام و رهبری و ایستادگی جوانان مومن و مردم انقلابی ایران توطئه های دشمن را در چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی خنثی کرده است.

امام جمعه سرخس تاکید کرد: امروز وجود رهبری سیاسی، فکری، شجاع و مقتدر و سازمان دهنده در همه عرصه ها، مشروعیت جمهوری اسلامی در نزد افکار عمومی مردم، قدرت بسیج عمومی در داخل یعنی اگر خطری کشور را فرا بگیرد همه مردم برای رفع آن مشکل بسیج می‌شوند و نیروی نظامی قوی از جمله عوامل عقب نشینی دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیرویی قوی تر از نیروی نظامی ایران اسلامی در خاورمیانه نداریم، خاطرنشان کرد: نیروی نظامی ایران تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد و امروز با وجود تحریم های ظالمانه و با قدرت ایمان توانسته موشک تا برد ۲ هزار کیلومتری بسازد؛ نیرویی که امروز مایه ارزش و افتخار ملت ایران و موجب بازدارندگی دشمن از جسارت به خاک جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس