«نه به معامله قرن» در کیان مرزنشینان غیور
«نه به معامله قرن» در کیان مرزنشینان غیور
مردم مرزدار و ولایتمدار سرخس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همپای سایر مسلمانان و آزادگان جهان با مشت‌های گره‌کرده، انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل اعلام و تأکید کردند که طرح «معامله قرن» محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در شهرستان سرخس، همزمان با ۹۵۰ شهر در سراسر کشور با شعار محوری «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن با تثبیت آرمان فلسطین» به سمت میعادگاه‌‌ نماز جمعه با حضور گسترده مردم مرزدار و ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.

در این راهپیمایی که از چهارراه امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه داشت، مردم مرزدار و ولایتمدار سرخس از شیعه و سنی همپای سایر مسلمانان و آزادگان جهان با مشت‌های گره‌کرده، انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل اعلام و تأکید کردند که طرح ننگین موسوم به «معامله قرن» که باهدف تثبیت امنیت رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری بوده، محکوم به شکست است.

همچنین همزمان با شهر سرخس، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مزداوند و روستاهای بزنگان، گنبدلی، پسکمر، سنگر و شیرتپه این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس