دستگاه محاسباتی غرب دچار شکست شده است/ حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان برای تلخ کردن کام ملت ایران بود
دستگاه محاسباتی غرب دچار شکست شده است/ حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان برای تلخ کردن کام ملت ایران بود
امام جمعه موقت سرخس گفت: وقتی انقلاب اسلامی مطرح شد، تحلیلگران برتر دنیا درباره ماهیت این مکتب مانده بودند و عدم شناخت ماهیت معنوی مکتب اسلام باعث شکست دستگاه محاسباتی غرب شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علی اصغر شریعتی در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال هم با وجود همه توطئه های دشمنان شاهد حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بودیم و این حضور در سراسر کشور پرشور و چشمگیر بود.

امام جمعه موقت سرخس با تاکید بر اینکه ملت ایران پاسخ یاوه گویی های دشمن را در صحنه و شعار مرگ بر آمریکا می دهند، افزود: هدف انقلاب اسلامی که حضرت امام (ره) آن را ترسیم کرد، احیای اسلام، زنده کردن احکام الهی بود.

حجت الاسلام شریعتی با طرح این سوال که چرا انقلاب پیروز شد و چرا ۴۰ سال دوام آورد؟ گفت: هدف انقلاب احیای اسلام و احکام اسلامی، استقلال و کوتاه کردن دست کافران و ظالمان بود و این اهداف و مفاهیم هیچگاه کهنه نمی شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دنیا زیر چتر سوسیالیسم و لیبرالیسم بود انقلاب ما پیروز شد در آن زمان اسلام معنا نداشت؛ وقتی انقلاب اسلامی مطرح شد تحلیلگران برتر دنیا درباره ماهیت این مکتب مانده بودند و عدم شناخت ماهیت معنوی مکتب اسلام باعث شکست دستگاه محاسباتی غرب شده است.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: ملت ایران هدف مقدسی دارند و هر کسی بخواهد جلوی این هدف مقدس را بگیرد، ملت ایران مقابلش می ایستند.

امام جمعه موقت سرخس تاکید کرد: پیروزی انقلاب یک قدرت سوم را به وجود آورد و عواملی که در سال ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند همان عوامل باعث شد این انقلاب ۴۰ سال عمر کند.

حجت الاسلام شریعتی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه بود، گفت: انقلاب اسلامی یک پشتوانه بزرگ معنوی دارد و خون هزاران شهید این انقلاب را بیمه کرده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری این را نشان داد که قطعا این انقلاب راهش ادامه دارد.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با اشاره به حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: مزدوران تکفیری آمریکا برای خوش رقصی برای آمریکا و نشان دادن خشم و عصبانیتی که علیه ملت ایران دارند، پاسداران ما را شهید کردند و با این اقدام تروریستی می خواستند پیروزی را برای مردم ما تلخ کنند.

انتهای پیام/