تاکید امام جمعه سرخس بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال/ اتحادیه اروپا سرباز و جاده صاف کن آمریکا است
تاکید امام جمعه سرخس بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال/ اتحادیه اروپا سرباز و جاده صاف کن آمریکا است
امام جمعه سرخس گفت: همه دشمنان بسیج شدند تا مردم ایران نتوانند چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند، اما به کوری چشمشان انقلاب ما چهل ساله شد و مردم ما امسال هم در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و نوکران او می زنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه خدای متعال قوم بنی اسرائیل را از دست طاغوتیان در یوم الله نجات داد، اظهار کرد: یوم الله روزی است که انسان به وسیله نعمت الهی به استقلال و آزادی رسید.

 

امام جمعه سرخس با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ افزود: در این روز دست قدرت خدا شامل حال مردم ایران شد و مردم ما از چنگال طاغوت تجات یافتند.

 

وی با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: همه دشمنان بسیج شدند تا مردم ایران نتوانند چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند، اما به کوری چشمشان انقلاب ما چهل ساله شد و مردم ما امسال هم در یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و نوکران او می زنند.

 

حجت الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به ادامه مذاکرات برجام با اتحادیه اروپا بیان داشت: اتحادبه اروپا سرباز و جاده صاف کن آمریکا است و امروز می بینیم گستاخانه بیانه می دهد که این ۱۲ شرط را که همان شروط و حرف آمریکایی ها است، بپذیریم؛ یعنی باید بر سر موشکی، نفوذ منطقه ای ایران در منطقه و حقوق بشر هم با آن ها مذاکره کنیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: مردم ما هر جایی نیاز باشد حتی در اوج مشکلات اقتصادی نشان داده اند که سنگر اسلام و انقلاب را خالی نمی کنند.

 

امام جمعه سرخس تاکید کرد: آنچه از ناحیه دشمن است یعنی تهدی و تحریم و حملات، مردم ما جلوی آن می ایستند و از طرفی با وجود اینکه از کم کاری ها و برخی ضعف مدیریت ها در داخل گلایه مند هستند، اما آب به آسیاب دشمن نمی ریزند.

 

وی اظهار داشت: مردم ما امسال هم با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند.

 

حجت الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به قطعی های برق در سطح شهر و برخی روستاهای شهرستان بر اثر برف و طوفان اخیر تصریح کرد: با وجود تلاش های شبانه روزی ستاد بحران شهرستان در مدیریت بحران اخیر، اما آمادگی قبلی این ستاد باید بیشتر باشد تا بتواند در بحران های آینده مشکلات مردم را سریع تر رسیدگی کند.

 

امام جمعه سرخس بیان کرد: همچنین ستاد بحران شهرستان باید به صورت لحظه ای اقدامات خود را به مردم گزارش بدهد که مبادا به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع، متهم به سهل انگاری شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس