مردم سرخس در تشییع پیکر مطهر شهید «عیسی زائی» سنگ تمام بگذارند/ برخی نمی خواهند کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد
مردم سرخس در تشییع پیکر مطهر شهید «عیسی زائی» سنگ تمام بگذارند/ برخی نمی خواهند کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مردم شهرستان برای میزبانی از شهیدشان باید سنگ تمام بگذارند، گفت: کشور ما و نظام ما امروز هر سعادت، عزت و عظمتی دارد به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه شهرستان سرخس به زودی میزبان یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس اش است، اظهار کرد: در روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها شهیدی بعد از ۳۲ سال به وطن باز می گردد تا به ما بگوید که راهمان را گم نکنید و در صراط مستقیم باشید.

 

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مردم شهرستان برای میزبانی از شهیدشان باید سنگ تمام بگذارند، افزود: کشور ما و نظام ما هر سعادت و عزت و عظمتی دارد به برکت خون شهدا است.

 

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تحقق نظام ولایی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام بختیاری بیان داشت: علاوه بر تحقق نظام ولایی یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی این است که امروز زیر پرچم اسلام ناب هستیم.

 

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: آنچه در این چهل سال نظام اسلامی را از تهدیدات دشمن نجات داده، وابستگی فکری و عملی روز افزون امت با ولی امر است.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به اینکه دشمنان در این چهل سال تلاش کردند تا ملت ایران را نسبت به آینده ناامید کنند، عنوان کرد: امروز در عرصه علم سرعت پیشرفت ایران اسلامی ۱۱ برابر دنیا است.

 

وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی دومین کشور دارای فناوری بیودیزل، هشتمین کشور در تولید اورانیوم ۲۰ درصد، احداث کننده بزرگ ترین سد بتنی در جهان، دومین کشور تولید کننده هواپیمای استراتژیک خورشیدی و تولیدکننده پرینتر سه بعدی میکروسکوپی در جهان است.

 

حجت الاسلام بختیاری با بیان اینکه در دوران پهلوی عقب ماندگی کشورمان به اوج خودش رسید، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج شکوه، عظمت و عزتش خودش قرار دارد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با تاکید بر اینکه برخی نمی خواهند کالاهای اساسی ارزان به دست مردم برسد، افزود: دستگاه های نظارتی دست این خیانت کاران را باید قطع کنند.

 

امام جمعه سرخس در پایان با محکومیت اقدام آمریکا در بازداشت و برخورد وحشیانه او با خبرنگار پرس تی وی تصریح کرد: این اقدام آمریکا خوی وحشی گری آن ها را دوباره به مردم دنیا نشان داد.

انتهای پیام/