موضع رهبری در مقابل دشمنان، برگرفته از فرهنگ قرآنی است/ تجاوز سعودی ها به یمن برخاسته از خوی جاهلی آن هاست
موضع رهبری در مقابل دشمنان، برگرفته از فرهنگ قرآنی است/ تجاوز سعودی ها به یمن برخاسته از خوی جاهلی آن هاست
امام جمعه سرخس اظهار کرد: موضع گیری های رهبری در مقابل دشمنان با ژرف نگری که در قرآن دارند، برگرفته از مکتب و فرهنگ قرآنی و دینی ما است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امروز زندگی فردی، سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا (س) می تواند برای همه بشریت الگو باشد و وقتی ولی خدا، فاطمه (س) را الگوی خود می داند، در عصری که با ولنگاری و هجمه فرهنگی روبرو هستیم قطعا بهترین الگو حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

وی انس با کتاب خدا، نگاه به صورت نورانی رسول الله (ص) و انفاق در راه خدا را از ویژگی های معرفتی حضرت زهرا (س) عنوان کرد.

 

امام جمعه سرخس در ادامه با تشریح توطئه های استکبار  و کفار طبق آیات قرآن کریم و غیر قابل اعتماد بودن و دروغگو بودن آن ها و لزوم مقاومت در عرصه تقابل با آن ها، طبق وحی الهی اظهار کرد: هیچ ضرری کید آن ها به شما نخواهد زد به شرطی که تقوا و اطاعت از رهبری داشته باشید.

 

حجت الاسلام ارژنگ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، به طرف مقابل اعتمادی نداریم، عده ای بی بصیرت و فاقد تحلیل می گویند رهبری می خواهد جلوی توافقات را بگیرد اذعان کرد: موضع گیری حضرت آقا با ژرف نگری که در قرآن دارند، برگرفته از مکتب و فرهنگ قرآنی و دینی ما است.

 

خطیب نمازجمعه سرخس ادامه داد: وظیفه کنونی ما صبر و استقامت، مقاومت و توجه به آیات قرآنی در مورد اخلاق کفار است.

 

وی در ادامه به نسل کشی آل سعود در یمن اشاره کرد و تجاوز و کودک کشی عربستان و حکام سعودی در یمن را برخاسته از خوی و خصلت جاهلی دانست که تاکنون ۱۶۰ کودک را از بین برده اند.

 

حجت الاسلام ارژنگ این اقدام سعودی ها را ناشی از درماندگی آن ها دانست و عنوان کرد: سعودی ها در حذف بشار اسد راه به جایی نبردند و فرزند و گماشته ی آن ها در عراق هم رو به نابودی است، بنابراین به هر روشی متوسل می شوند تا خودشان را نجات دهند.

انتهای پیام/ب