۲۰ هزار بسیجی شرکت ملی گاز آموزش‌های ایمنی می‌بینند/ نقش مهم «بسیج» در عرصه ارزش‌آفرینی و ایجاد ارزش‌افزوده در صنعت گاز
۲۰ هزار بسیجی شرکت ملی گاز آموزش‌های ایمنی می‌بینند/ نقش مهم «بسیج» در عرصه ارزش‌آفرینی و ایجاد ارزش‌افزوده در صنعت گاز
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام خمینی (ره) بسیج است که در طول 40 سال گذشته در تمامی عرصه‌های نظام حضور فعال داشته و یکی از نقش‌های مهم بسیج در صنعت، ایجاد ارزش‌افزوده و ارزش‌آفرینی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران که در شهرستان سرخس در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوران بسیج فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده و در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و دوران علمی حضور فعالی داشته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به فرموده امام راحل (ره) بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند و بسیج باید بتواند در تمامی زمینه‌ها حضور داشته باشد و باید ابتکار عمل و شناخت زمان داشته باشیم و تأکیدات رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس با بیان اینکه دشمنان امروز درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند بیان داشت: شهدای ما ازجمله شهید تهرانی مقدم و احمدی روشن و سایر شهدا با روحیه جهادی و انقلابی غیرممکن‌ها را ممکن و به انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اعتبار بخشیدند.

 

منبتی عنوان کرد: احمدی روشن‌ها ثابت کردند که هرگاه به توان داخلی تکیه و به سرمایه انسانی به‌خصوص جوانان انقلابی اعتماد کنیم دشمن در مقابل ما زانو خواهد زد.

 

همچنین در ادامه این همایش فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران به برنامه‌های سال ۹۷ و ۹۸ اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته بحث آموزش‌های ایمنی نیروهای بسیجی است و این برنامه‌ها برای ۲۰ هزار بسیجی برنامه‌ریزی ‌شده است.

 

یدالله رحمانی تأکید کرد: اثرات نقش‌آفرینی بسیج در بحران‌های مختلف نشان از قابلیت‌های مختلف نیروهای بسیجی دارد و تلاش ما بر این است که با آموزش‌های تخصصی، آمادگی نیروها را برای مقابله با شرایط بحران افزایش دهیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز خاطرنشان کرد: صنعت گاز یک صنعت در خدمت مردم است و بسیج بازوی توانمند مدیریت است.

 

محمدرضا به آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اهداف این همایش اظهار کرد: تبیین همکاری بین بسیج و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز، پایش برنامه‌های قرآنی در حوزه‌های مقاومت بسیج، بررسی فضای مجازی و سایت‌ها، تدوین برنامه‌های سالانه حوزه‌های مقاومت بسیج و الگوبرداری از تجربه‌های موفق پایگاه‌های بسیج از محورهای گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران است.

 

وی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این گردهمایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، خودکفایی، مسئولیت اجتماعی و سه کارگاه جانبی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس همچنین به برنامه‌های این پالایشگاه در طول سال اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری رزمایش در سطح پایگاه‌های منطقه و شهرستان سرخس در جهت آمادگی نیروهای بسیج در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان و فعالیت در بخش پدافند غیرعامل، برگزاری ۴۵ فعالیت عمده سالانه شامل جشنواره فرهنگی و ورزشی، اردوهای راهیان نور، پیاده‌روی آمادگی جسمانی و مسابقات ورزشی در مناسبت‌های ملی از برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج پالایشگاه هاشمی نژاد است.

انتهای پیام/