خاورمیانه تروریست؛ این خاورمیانه جدید است+ فیلم
خاورمیانه تروریست؛ این خاورمیانه جدید است+ فیلم
شکست مفتضحانه تروریست‌های اجاره‌ای غرب در حلب و متعاقب آن ترور سفیر روسیه در ترکیه، نقش‌ها و نقشه‌های شرارت و خباثت در منطقه را وارد فاز جدیدی می‌کند و این همان مطلبی است که در آینده‌نگری مقام معظم رهبری درباره وضعیت پیش روی منطقه تحت سلطه و برنامه غرب ترسیم شده است.

به گزارش نسیم سرخس، خاورمیانه جدید، خاورمیانه‌ای در میان جنگ، ترور، آشوب، تعصب‌های کورکورانه، با نقشه و فتنه‌های طراحی‌شده صهیونیزم و استکبار و نسخه جدید و بروز شده‌ای از توطئه، اختلاف‌افکنی و قتل در منطقه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توانند از آن دست بِکشند و چشم بپوشند.

 

شکست مفتضحانه تروریست‌های اجاره‌ای غرب در حلب و متعاقب آن ترور سفیر روسیه در ترکیه، نقش‌ها و نقشه‌های شرارت و خباثت در منطقه را وارد فاز جدیدی می‌کند و این همان مطلبی است که در آینده‌نگری مقام معظم رهبری درباره وضعیت پیش روی منطقه تحت سلطه و برنامه غرب ترسیم شده است.

 

نقشه‌ها و برنامه‌هایی که در دوران پساداعش در ترویج ترور و تروریزم اجرایی می‌شود و دامن‌گیری گروه‌های تروریستی در خصوص کشورهای حامی، به ضرر ملت‌ها و منطقه و در راستای تأمین منافع و منابع غرب خواهد بود که پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب هم تحقق این معادلات و جریانات در خاورمیانه است.

 

و امروز امنیت و مبارزه واقعی با تروریزم در جبهه مقاومت و در عرصه میدانی با رشادت و شهادت مردان عرصه جهاد به دست می‌آید نه پشت میز و مبلمان های شیک و تدوین بیانیه‌های دروغین و ژست‌های دیپلماتیک فانتزی در مجامع بین‌المللی بی‌عقل و بعضاً پیرو سیاست‌های غربی؛ و در آینده باید منتظر گذر کشورمان و منطقه از یک پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز باشیم و این پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز همان عبور از منطقه ناامن به منطقه امن و باثبات است.

 

امام خامنه‌ای (حفظه الله) در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات به سیاست‌های خاورمیانه‌ای آمریکا اشاره و تأکید کردند: خب، دشمن، دشمن است و نقشه‌هایش به ضرر ملت‌ها است؛ در این منطقه این‌جور است. یادتان هست که چند سال قبل از این، آمریکایی‌ها گفتند «خاورمیانه‌ی جدید»؛ ما آن‌وقت درست نفهمیدیم چه‌کار می‌خواهند بکنند که اسمش را خاورمیانه‌ی جدید می‌گذارند؛ حالا فهمیدیم خاورمیانه‌ی جدید چیست: خاورمیانه‌ی جنگ، خاورمیانه‌ی تروریست، خاورمیانه‌ی تعصّب و تحجّر، خاورمیانه‌ی مشغول به هم؛ در سوریه جنگ است، در عراق جنگ است، در لیبی جنگ است، تروریسم در همه‌ی این کشورها گسترده است، در ترکیه تروریسم است، در جاهای دیگر تروریسم است؛ این خاورمیانه‌ی جدید است؛ این آن چیزی است که آن‌ها دنبالش بودند. بله، انکار می‌کنند لکن انسان چشم دارد، انسان عقل دارد، نگاه می‌کند می‌بیند. جنگ شیعه و سنّی راه بیندازند، عناصر داخلی را در کشورها مسلّح کنند و به جان ملت‌ها و دولت‌ها بیندازند. این آن خاورمیانه‌ی جدید این‌ها است. آمریکا را بشناسند. (۱۳۹۴/۱۰/۳۰)

 

انتهای پیام/