تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است/ تحریم‌ها را در حیاط خلوت آمریکا شکستیم
تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است/ تحریم‌ها را در حیاط خلوت آمریکا شکستیم
حجت‌الاسلام بختیاری با تأکید بر اینکه تحریم ناجا توسط آمریکا نشانه عصبانیت او از این نیروی مردمی است، گفت: امروز ایران اسلامی در حیاط خلوت آمریکا تحریم‌ها را شکسته و بدون هیچ تهدیدی فرآورده‌های نفتی خود را صادر می‌کند و این افتخارات مدیون نیروهای مسلح ما است.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکای جنایتکار اظهار کرد: تحریم شخصیت‌ها و مجموعه‌های مردمی جمهوری اسلامی همچون نیروی انتظامی نشانه ضعف آمریکایی‌ها است.

امام‌جمعه سرخس افزود: پس از پرتاب ماهواره نور ضریب امنیتی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان بالاتر رفت و از طرفی ابر کشتی‌های ما به لطف خدای متعال به ونزوئلا رسیدند و این موفقیت‌های بزرگ آمریکا را عصبانی کرده است.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در حیاط خلوت آمریکا تحریم‌ها را شکسته و بدون هیچ تهدیدی فرآورده‌های نفتی خود را صادر می‌کند و این افتخارات مدیون نیروهای مسلح ما است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نیروی مردمی، تاکنون توانسته امنیت داخلی کشور را به‌خوبی تأمین کند و در بزنگاه‌ها نیز توطئه‌های آمریکا را در بر هم زدن امنیت کشور خنثی کرده و غضب خودش را نسبت به دشمنان ملت ایران نشان داده است.

امام‌جمعه سرخس عنوان کرد: حضرت امام فرمودند، هر وقت آمریکا برای شما سوت و کف زد از او بترسید و از طرفی اگر آمریکا کسی را تحریم کند و از او ناراحت باشد، نشانه این است که آن مجموعه کار خودش را درست انجام داده و یک موفقیت را کسب کرده است.

وی با محکومیت این اقدام آمریکا تأکید کرد: به نیروی انتظامی هم از اینکه دشمنان این ملت و شیطان بزرگ از این مجموعه عصبانی هستند، تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/