شکست هژمونی آمریکا در جهان/ «تولی» و «تبری» فرمول حرکت اسلام است
شکست هژمونی آمریکا در جهان/ «تولی» و «تبری» فرمول حرکت اسلام است
فرمانده سپاه سرخس تولی و تبری را فرمول حرکت اسلام دانست و گفت: نظام اسلامی امروز قدرت پوشالی آمریکا را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، عیسی صفری عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان سرخس که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با تأکید بر اینکه نظام استکبار به پایان عمرش نزدیک شده است، اظهار کرد: علیرغم همه بزرگ‌نمایی‌ها، خانه استکبار به‌مانند خانه عنکبوت سست شده است و نظام سلطه نفس‌های آخر خود را می‌زند.

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اینکه اخلاص و رفتار شهدا مثال‌زدنی است، افزود: شهدا از همه داشته‌هایشان گذشتند تا امروز ما در نقطه صفر مرزی مال و ناموس و دارایی‌مان در امنیت باشد.

 

وی تصریح کرد: دفاع مقدس تابلویی تمام‌نما از آموزه‌های عاشورا بود که شهدای ما آن را رغم زدند و امروز هم میدان کارزار ادامه دارد و فقط نوع مبارزه متفاوت است.

صفری با تأکید بر اینکه باید در تمامی عرصه‌ها جان‌فشانی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: امروز حفظ فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از رسالت‌های مهم ملت ایران است.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند، هر جا مسئولتی داریم همان‌جا را باید تنگه احد بدانیم، بیان داشت: در مسیر خدمت به نظام اسلامی باید ابتدا خودشناسی داشته باشیم و بعدازآن نسبت به مسئولیتمان ثابت‌قدم باشیم.

وی تولی و تبری را فرمول حرکت اسلام دانست و افزود: نظام اسلامی امروز قدرت پوشالی آمریکا را به چالش کشیده است.

 

صفری یکی از مهم‌ترین توصیه‌های شهدا را اطاعت از ولی‌فقیه عنوان کرد و افزود: در بیش از ۹۰ درصد وصایای شهدا بر اطاعت از ولی‌فقیه تأکید شده است.

فرمانده سپاه سرخس عنوان کرد: امروز نباید اجازه بدهیم تعلقات گروهی و حزبی ما را از مسیر ولایت منحرف کند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه حرکت‌های آزادی‌بخش در دنیا با پرچم‌داری نظام اسلامی آغاز شده است، گفت: امروز هژمونی آمریکا در دنیا شکسته شده و این مکتب اسلام است که در حال صادر شدن به سراسر جهان است.

انتهای پیام/