احتمال ازکارافتادن دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سرخس
احتمال ازکارافتادن دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سرخس
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به‌احتمال ازکارافتادن دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان لقمان سرخس به دلیل فرسودگی گفت: با ازکارافتادن این دستگاه جان مریضان بدحال به خطر می‌افتد به همین دلیل از مردم شهرستان درخواست داریم تا برای خرید مخزن پشتیبان این دستگاه به پویش بزرگ مردمی «یا علی» بپیوندند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در چهاردهمین خطبه مجازی نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه جان بیماران بدحال کرونایی در شهرستان سرخس در خطر است، اظهار کرد: احتمال ازکارافتادن دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان که فرسوده بوده زیاد است و با ازکارافتادن آن جان مریضان بدحال که نفس آن‌ها متصل به اکسیژن است، گرفته می‌شود.

امام‌جمعه سرخس افزود: وقتی این دستگاه از کار بیفتد دیگر اکسیژنی نیست و کپسول‌های بیمارستان حدود ۲ ساعت بیشتر جوابگوی بیماران نخواهد بود.

وی بیان کرد: برای حل این مشکل خرید یک مخزن پشتیبان اکسیژن ۵ الی ۱۰ تنی لازم است و این مخزن پشتیبان حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می‌برد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: از مردم شهرستان درخواست داریم تا برای خرید مخزن پشتیبان این دستگاه به پویش بزرگ مردمی «یا علی» بپیوندند تا در عمل بتوانیم مرام حضرت علی علیه‌السلام را پیاده کنیم و هر چه می‌توانیم برای خرید این مخزن و دستگاه که برای حیات مریضان لازم است کمک کنیم تا ان شاء الله در این ایام غدیر و روز عید غدیر بهترین عیدی را برای بیماران کرونایی هدیه بدهیم.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه عید غدیر نباید مغفول واقع شود، گفت: غدیر شاهراه بندگی خداست و هر مناسبت مذهبی و هر عمل نیکی اگر به غدیر متصل بشود موردقبول است.

وی تصریح کرد: تمام گرفتاری بشر در این دنیا و آن دنیا این است که با امام و رهبر آسمانی آشنا نیست؛ اگر بشریت آشنا شوند با این رهبر و امام آسمانی و تسلیم او باشند، تمام مشکلات این دنیا و آن دنیایشان حل می‌شود؛ یکی از کارهای مهم در ایام دهه ولایت نشان دادن رفتار علوی یعنی کمک به مستمندان به‌ویژه کمک به بیماران کرونایی است.

حجت‌الاسلام بختیاری با تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان افزود: پیشاپیش عید سعید غدیر عید الله الاکبر را نیز تبریک عرض می‌کنم که بالاترین عید امت رسول خدا عید غدیر است.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: از عید قربان تا عید غدیر، عید ولایت و امامت نام‌گذاری شده است و باید هر چه می‌توانیم برای تعظیم این عید که از بالاترین شعائر الهی است، تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مردم ما می‌توانند با زدن پرچم حضرت علی علیه‌السلام بر درب منزل، مغازه و محلات و خیابان‌ها و یا تولید کلیپ در فضای مجازی این ایام را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: از روز بعد عید قربان بنا داریم تا روز آخر ذی‌حجه هر روز ۱۱۰ بسته معیشتی به نام حضرت علی علیه‌السلام بین نیازمندان توزیع کنیم و از مردم ولایتمدار شهرستان نیز درخواست داریم تا در تهیه این بسته‌ها ما را یاری کنند.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: برای اطعام در روز عید غدیر نیز سفارش زیادی شده است که برنامه‌ریزی‌شده تا در این روز غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شود.
انتهای پیام/