اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سرخس
اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سرخس
آذرکیش گفت: همزمان با چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، ۱۷۰ عنوان برنامه به همت سپاه و بسیج در شهرستان سرخس اجرایی می‌شود.

مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه دفاع مقدس ملت ایران، اسلام و فرهنگ جهاد را احیا کرد، بیان کرد: حماسه ۸ سال دفاع مقدس با نثار خون‌های پاک جوانان و با سختی‌های فراوان به ثمر نشست، جوان‌هایی که از لذت‌های دنیوی گذشتند و دعوت پروردگار را برای جهاد لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: برخلاف میل معاندان و معارضان نظام و انقلاب، جنگ ۸ ساله برای ما دستاوردهای گران‌سنگی داشت و یکی از آن میراث دفاع مقدس، موضوع مهم جهاد است که امروز به فرمایش امام جامعه ما به‌عنوان جهاد تبیین نام‌گذاری شده است.

آذرکیش عنوان کرد: وظیفه همه ما است که این دستاوردها به اقشار جامعه به خصوص نسل‌های جدید انقلاب اسلامی منتقل کنیم و در جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن هوشیاری لازم را داشته باشیم که مبادا آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به اجرای ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس امسال گفت: برای این مناسبت بزرگ امسال برنامه‌های متعددی با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سرخس و همکاری مردمی، دستگاه‌های دولتی و در راس آن امام جمعه محترم و فرماندار عزیز شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همایش دفاع همچنان باقیست، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، همایش میقات صالحین، حضور دشمن شکن بسیجیان در نماز جمعه همراه با سخنرانی رزمنده دوران دقاع مقدس، رونمایی از کتاب زندگینامه تعدادی از شهدای گرانقدر شهرستان، جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، نشست‌های روشنگری و تبیین ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان است.

آذرکیش برپایی میزهای خدمت، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی، توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و نوشت افزار جندین یادواره شهدای آبروی محله، شب شعر دقاع مقدس، مسابقات قرآنی، راه‌اندازی کارگاه اشتغالزایی، افتتاح مدرسه روستای چشمه شور با همت گروه‌‌های جهادی، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، برپایی موکب‌های کاروان‌های پیاده و آیین غبارروبی  و عطرافشانی گلزار شهدای سرخس از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس شهرستان سرخس است.

فرمانده سپاه سرخس در پایان از فرمانداری، شهرداری، شرکت بهره‌برداری نفت‌وگار شرق، پالایشگاه گاز سرخس، بنیاد شهید و تمامی دستگاه‌هایی که در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، سپاه و بسیج را یاری کردند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/